יום ראשון, 31 ביולי 2011

הרשמה לבית ספר למוזיקה

הרשמה לבית ספר למוזיקה
אתם בגיל ההתבגרות? יש לכם כישרון בכל מה שקשור למוסיקה ושירה? הרשמה לבית ספר למוזיקה היא המקום עבורכם. "בית ספר למוזיקה" – כוכב נולד לילדים, היא תוכנית הריאליטי החדשה שמטרתה למצוא את הזמרת או הזמר הבא של ישראל. הרשמה לבית ספר למוזיקה מוגבלת לגילאים 8-14 אבל משאר הבחינות – היא פתוחה לקהל הרחב. יש לכם את זה? זה הזמן להירשם.

כבוד השופטת



טיפים להרשמה

לפני הרשמה לבית ספר למוזיקה, יש להתכונן לאודישנים. כדאי להכין לפחות 4 שירים שאתם יודעים לשיר טוב. רצוי לדעת מראש באיזה סולם אתם שרים, כדי שתוכלו לקבל ליווי טוב מהלהקה של האודישנים. שרתם פעם בפני קהל או בפני שופטים? זה עשוי להיות די מלחיץ. לכן לפני הרשמה לבית ספר למוזיקה, כדאי לכם לנסות להופיע בפני הכיתה בבית הספר, בפני הקייטנה או בפני המשפחה המורחבת, תמיד נחמד לשמוע ילדים שרים.

בית ספר למוזיקה זה לא רק שירה

אמנם התוכנית החדשה לא נקראת "כוכב נולד לילדים", אבל בסופו של דבר מדובר בתוכנית ריאליטי והשופטים מחפשים כוכב אמיתי ולא רק זמר או זמרת. לא בושה לשכור את שירותיו של זמר ותיק כדי שיכוון את דרכם המוסיקלית, ייתן טיפ או שנים ויעזור לכם להפיק את המיטב מהגרון שלכם ומהכישרון שלכם. עולם המוסיקה הוא עולם עם הרבה עבודה קשה, אם אתם רוצים להשתלב בתעשייה הזו, זה הזמן להתאמץ קצת יותר.

הרשמה לבית ספר למוזיקה, מי השופטים?

שימו לב, במהלך הרשמה לבית ספר למוסיקה, אתם עשויים לפגוש את 4 השופטים של התוכנית. אחד השופטות היא הזמרת המפורסמת קרן פלס. קרן פלס היא אחת הזמרות והמלחינות המוכשרות ביותר בארץ, אבל אל תיתנו לחיוך הרחב להטעות אתכם. מדובר בבחורה ביקורתית, פרפקציוניסטית שיש לה הרבה מה לומר. המון ילדים צפויים להגיע אל הרשמה לבית ספר למוזיקה, ולכן השופטים יצטרכו לסנן הרבה מאד נבחנים. אין לכם מה להיפגע אישית מהשופטים. פשוט עלו לבמה, שירו את השיר שהכנתם, תחייכו הרבה ותאמינו בעצמכם. אם אתם לא תאמינו בעצמכם, אף אחד לא יאמין בכם – תשאלו את קרן!


18 תגובות:

  1. אני קראתי לא מזמן ב http://www.tagliot.co.il/index.php?option=com_fireboard&Itemid=26 שדווקא מומלץ לא לשיר בפני כיתה לפני האודישנים מכיוון שזה עלול מאוד להטעות, מה אתם אומרים?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא היתי בבית ספר זה ואני מאוד נירגשת וני רוצה לשיר בבית ספר זב.

      מחק
  2. אתם יכולים לשלוח ליקישור של הפרטים שצריך לרשום?

    השבמחק
  3. כי אני נורא רוצה להיבחן

    השבמחק
  4. איך נרשמים אני מאוד רוצה לשיר בבית ספר למוזיקה

    השבמחק
  5. איך נירשמים לבית ספר למוסיקה

    השבמחק
  6. אני לא יודעת אני שואלת את אותה שאלה ❓

    השבמחק
  7. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  8. הבת שלי נועה רוצה להרשם לאודישנים. אשמח לפרטים בהקדם האפשרי במייל שלי. תודה

    השבמחק
  9. לא נפתח הקישור להרשמה. חזרו אליי הבת שלי נועה תשמח מאוד למייל sagitlm@gmail.com תודה

    השבמחק
  10. אני נורא רוצה להיות בבית הספר למוסיקה אך אינני יודעת כיצד מישהו יכול לעזור אני שמה פה את המייל שלי בבקשה נסו לשלוח מי שיודע
    shira8706@gmail.com

    השבמחק
  11. איך נרשמים לבית ספר למוסיקה

    השבמחק
  12. איך נרשמים לבית ספר למוסיקה

    השבמחק
  13. הי עופר שלחנו לפני שנה את הפרטים פלוס שיר של הבת שלי והכל .
    יש היתקדמות ?
    יפית אשואל 0545232770

    השבמחק