יום ראשון, 7 באוגוסט 2011

מתקשרות


מתקשרות רוחניות

עידן הדלי אליו היקום שלנו מתקרב בצעדי ענק – הינו עידן מיוחד בו אנשים רבים מתעוררים ומתחילים לשאול שאלות לגבי זהותם הרוחנית. כתוצאה מכך, לא מעט מהם, בכל שכבות האוכלוסייה, פונים למיסטיקנים ויועצים רוחניים במטרה לקבל תשובות לשאלות מטרידות. לא כולם זוכים באופן מיידי לקבל את התשובות שחיפשו, בעיקר כי בפניהם עומדת עדיין דרך ארוכה להבנה עצמית אך ישנם כאלה המגיעים אפילו להארה.

אך בכדי להגיע להארה אמיתית האדם זקוק למורה רוחני מיומן, המון כוח רצון לשינוי דפוסי החיים הישנים ואומץ לעמוד מול כל האתגרים שיהיו בדרכו. את התפקיד של המורה הרוחני הזה, לא פעם משחקות מתקשרות רוחניות. תפקידן  לעורר בליבו של האדם צימאון גדול להשתנות ולהתחברות עם היקום, וכן צימאון רוחני המדרבן לנוע לכיוון האור.


מתקשרות רוחניות – הסוד הנסתר

מתקשרות רוחניות הן למעשה הנשמות שתפקידן בחיים לעזור לאנשים במצוקה, להיות הצינור המתווך בינם לבין ישויות רוחניות והכי חשוב – להאיר לחברה את הדרך אל האושר. נשמות אלה יודעות את הסוד הנסתר ביותר של הבריאה – סוד העומד ביסודו של העולם והחיים האנושיים. אך סוד זה אינו מתגלה בבת אחת אלא בהדרגה: תחילה יש לגעת בתת המודע, לאחר מכן לגעת באנרגיה העוטפת את עולמינו ורק לבסוף אפשר לגעת בסוד הנסתר מכולם – סוד הבריאה.

מתקשרות רוחניות – מודעות עצמית

מודעות עצמית, היא למעשה הבסיס של כל תקשור רוחני באמצעותו ניתן להביא את האור האלוהי למקומות הרצויים בתוך התודעה. מתקשרות רוחניות הן לרוב בעלות מודעות עצמית מאוד גבוהה, אותה השיגו בדרך של עבודה עצמית קשה וארוכת שנים.

מי שפונה כיום לייעוץ של מתקשרות הוא לרוב בן אדם בעל מודעות מפותחת, המעוניין לקבל הכוונה וייעוץ מאדם מנוסה ומיוחד. הוא זקוק למדריך רוחני שיאיר את דרכו, יעמוד לצידו ברגעים הקריטיים ויכוון אותו לדרך זו או אחרת בחיים. מתקשרת למעשה אינה משפיעה על אדם באופן ישיר אלא מעניקה לאדם כלים להבנה והגשמה עצמית.

מתקשרות רוחניות – הגשמה עצמית

הגשמה עצמית זוהי אחת המטרות המרכזיות של תקשור רוחני. מפני שלכל אדם הנולד בחיים ישנו יעוד אותו הוא חייב להגשים. ללא הגשמה זו הוא ירגיש מתוסכל ומדוכא אך בכדי שהאדם ידע מה ייעודו הוא חייב לפנות לנבחי נשמתו ולעיתים אף להתייעץ על מדריכים רוחניים המשגיחים עליו מלמעלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה