יום ראשון, 7 באוגוסט 2011

קמעות קבלה


קמעות קבלה

אנשים רבים זקוקים לתמיכה נפשית ולכוחות שיסייעו להם בשחרור מתחים ומצוקות החיים. קמעות קבלה רוחניים מסוגים שונים הם התשובה לכך. בכל דת ישנם קמעות שונים המסמלים עבור האנשים המאמינים חוזק ועזרה. קמעות הם חפצים קדושים, שנוצרו במטרה לסייע לאדם בתחום חיים מסוים.


פעמים רבות קמעות נוצרים ע"י מומחה קבלה או רב דגול. על הקמע להיות מכוון לשם מטרה ממוקדת על מנת שיהיה קמע המגן מפני איום כלשהו, או קמע המוקדש לשפר את המזל בתחום מסוים. רצוי גם למסור למי שמכין את הקמע את הנתונים האישיים של האדם שרוצה לקבל עזרה.



קמעות קבלה למציאת אהבה

רווקים ורווקות אשר כמהים למציאת זוגיות מעדיפים קמעות קבלה הקשורים לתחום הזוגיות והאהבה. נשיאת הקמע מקרבת לקראת הגשמת הרצון. זימון אהבה מתאים לאנשים שבאמת מכוונים את רצונם לקראת המטרה, וכן עוזרים לאותם האנשים הנושאים קמעות קבלה לעשות פעולות לשם מציאת זוגיות (ולא לקוות לנס מבלי לעשות דבר).

קמעות לבריאות ולרפואה

קמעות לסיוע בתחום הבריאותי בעיקר נמצאים אצל אנשים חולים שמשוועים להחלים ולזכות בבריאות תקינה. הרצון להחלים הוא מעבר לגופני, ובעזרתם של קמעות המקרבים את המזל לאדם, ניתן לייחל לבריאות ולרפואה שלמה בקרב המבקש אותה. בנוסף לכך, אנשים שהינם בריאים אך מפחדים מהחולי, החזקת קמעות לבריאות יספקו להם הגנה מפני החולי והמכאוב.

קמעות קבלה לשם הפריון

לנשים ולגברים הלוקים בקשיי פריון, המבקשים בכל מאודם את יכולת ההתעברות לשם הבאת ילדים לעולם, קיימים קמעות המעודדים את המזל שלהם ולקבל את מבוקשם. בעיות פוריות הן כאב גדול לאנשים המעוניינים ליצור צאצאים ולחוות את חווית ההורות הברוכה. קמעות לפריון מעניקים סגולות לאנשים החפצים בפריון מבורך.

החזקת קמעות כנגד עין הרע

קמעות קבלה מיועדים בין השאר לאותם האנשים המפחדים מכוחה של עין הרע. קמעות כנגד עין הרע מסייעים להגן על הבית ועל האנשים הדרים בו מפני צרות עין של אנשים אחרים. עין הרע עשוי לפגום בשלמות ובהרמוניה, ואנשים רבים מבועתים מכך. על כן, ניתן לרכוש קמעות להגנה גבוהה מפני עין הרע ואותן ניתן להציב במקום עבודה, בבית המשפחה, או לאחוז כקמע אישי בארנק או בחדר פרטי. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה