יום שלישי, 9 באוגוסט 2011

בתים בכפר סבא


בתים בכפר סבא

תנופת הבנייה הנרחבת, הביקושים לדירות והשקעה באיכות הסביבה, הציבו בשנים האחרונות את כפר סבא במקום בולט על מפת הנדל"ן הישראלית. זו כבר לא סתם עיר בפריפריה של המרכז ולא עוד עיר באזור השרון – כפר סבא היא המקום המועדף למגורים בקרב רבבות רוכשי דירות פוטנציאליים.

ברבעון הראשון של 2010 היא הגיעה למקום השני בארץ במכירת דירות, כך קבעה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. אך בשביל להבין כי אכן מדובר במקום בו רבים רוצים לקנות דירה ולגור, אין צורך ללכת רחוק. על כך מעידים עשרות האוהלים במתחם עיריית כפר סבא שהוצבו שם לאות מחאת הדיור המתפשטת בכל הארץ.


בתים בכפר סבא – תנופת בנייה נרחבת

מחפשים בתים בכפר סבא? אתם לא לבד! תנופת הבנייה בכפר סבא תפסה בשנים האחרונות תאוצה די רצינית, במסגרתה נבנו מספר שכונות חדשות, ביניהן גם שכונת כפר סבא הירוקה שזכתה בתואר השכונה הירוקה הראשונה והיחידה בארץ. מדובר בבתים חדשים שנחטפים, בעיקר פרויקטים רבי קומות ובניינים שממשיכים ומשנים את הצביון המקומי.

כמו כן, העירייה השקיעה בפיתוח תשתיות, הקמת מוסדות ציבור נוספים, בתי ספר וגני ילדים חדשים. הוקמו גם מרכזי קניות ותעסוקה חדשים ושופרה נגישות לצירי התחבורה: לכביש 531 , 6 ולכביש 4, קרבה ונגישות לרכבת, ולתחבורה ציבורית סדירה.

בתים בכפר סבא – כמה עולה היום בית

בתים בכפר סבא כיום אינם זולים. והנה דוגמא: בית צמוד קרקע 3 חדרים ברחוב קרל נטר בשכונת סירקין הוותיקה בעיר, 120 מ"ר על מפלס אחד, עם שטח מגרש 370 מ"ר וזכויות להרחבת השטח הבנוי ל- 100 מ"ר נוספים בקומה נוספת, נמכר בסוף חודש יולי ב- 2.45 מיליון שקל.

אך זהו מחיר יחסית זול, כי בתים דומים בשכונה נמכרים בכ- 3 מיליון שקל. נכס אחר - בית צמוד קרקע 5 חדרים ברחוב ישראל ישעיהו בשכונת הפארק החדשה, 160 מ"ר בנוי על מגרש 750 מ"ר, נמכרה לפני כמה שבועות ב-2.8 מיליון שקל.

בתים בכפר סבא – באיה אזור מומלץ לקנות

בתים בכפר סבא יקרים מפני שהם מעניקים לתושבים סביבת מגורים איכותית במיוחד, שגם קרובה למרכז הארץ ולעורקי התחבורה המרכזיים. אך הם משתנים משכונה לשכונה, כאשר בשכונות החדשות, מטבע הדברים, מחירי הבתים יקרים יותר.

השכונות המבוקשות ביותר הן השכונות החדשות: שכונת הפארק, שכונת כפר סבא הירוקה, שכונת הדרים החדשה, שכונת בית ונוף, שכונת מעוז החדשה ושכונת גני השרון. עם זאת, גם השכונות הוותיקות כמו  שכונת יוספטל, שיכון קפלן, הדרים הישנה וגבעת אשכול זוכים לביקושים, בעיקר כי ניתן למצוא בהן מציאות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה