יום שישי, 26 באוגוסט 2011

להיות איתה


להיות איתה

סדרה חדשה תצולם בקרוב בכיכובה של בר רפאלי, הפעם זו תהיה סדרה ישראלית קלילה ומעניינת בה בר רפאלי תשחק את עצמה ובחור נוסף ישחק את הבחור בו היא מתאהבת.






להיות איתה מספר על הקשיים שחווים בני הזוג של הידוענים. רק שבמקרה הזה מדובר בידוענית לא רק בארץ אלא בעולם. מה יקרה כאשר בן הזוג יפגוש בפעם הראשונה את צלמי פאפרצי? מה יקרה כאשר הוא יפגוש את מעריציה של בר שלא כל כך יחבבו אותו? ועוד מקרים מיוחדים ולא שגרתיים שבן זוג של ידוען חווה.



להיות איתה במערכת יחסים שונה

עד היום רוב סדרות הטלוויזיה בנושא יחסים היו על בני זוג רגילים, כמוני וכמוך. להיות איתה מספרת על מערכת יחסים שונה, על הקשיים הרגילים שהופכים להיות גדולים יותר כשאחד מבני הזוג הוא שחקן ודוגמן מוכר בארץ ובעולם.

גם מפורסמים רוצים לחיות בזוגיות, אך היא לא תמיד זוגיות נורמאלית, הנסיעות הרבות לחו"ל, האירועים הרבים בהם צריך לבקר, הצורך להסביר נושאים מסוימים שידועים אך ורק למפורסמים ועוד חוויות מיוחדות. המפורסמים עושים הכול כדי שהמערכות יחסים שלהם יצליחו אך זה לא תמיד פשוט.

גם בן הזוג של המפורסם רוצה שמערכת יחסים תצליח, אך זה לא תמיד פשוט להיות איתה כשעוד עשרות צלמים סביבכם, לא כל אחד יכול להבין ולהיות מסוגל לכך שבת הזוג שלו היא תמיד במרכז והוא לא.

להיות איתה – סדרה שתסחוף את כולנו

מעבר לכך שבר רפאלי שנחשבת לשחקנית טובה בארץ ובעולם תשחק בסדרה, הנושא עליו תדבר הסדרה יעניין ויסחוף את כולנו. פעם אחת ולתמיד נדע כיצד מתנהלים חיי הידוענים ועוד במצב של תחילת מערכת יחסים.

את הסדרה "להיות איתה" מתכננים להתחיל לצלם בתחילת פברואר. את השחקן שישחק לצד בר רפאלי טרם בחרו, אם אתה בעל יכולות משחק ורוצה להגשים חלום ולשחק בסדרה ישראלית ולצד שחקנית מדהימה ביופייה וביכולות המשחק שלה כדאי שתרשם מהר לאודישנים של להיות איתה ואולי תזכה להיות השחקן המאושר.

להיות איתה – בר רפאלי

כולנו מכירים את בר רפאלי, לכל מקום שהיא הולכת צלמים רבים רודפים אחריה ומפרסמים את תמונתה מיד לאחר מכן באתרי ועיתוני הרכילות. בר רפאלי היא בחורה שגברים רבים בישראל היו רוצים להיות איתה, לצאת איתה לדייט ולשבת מול פנייה היפות ועיניה הנוצצות. לא סתם בחר אסי עזר ליצור תוכנית על בר רפאלי אין דמות שמתאימה לתוכנית כזו יותר ממנה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה