יום שישי, 26 באוגוסט 2011

בית ספר למוזיקה


בית ספר למוזיקה – ערוץ 2


זוכרים שבתור ילדים ממש רציתם לשיר? הסתפקתם בדרך כלל בשירה במקהלה של בית הספר ולא הצגתם את הכישרון המיוחד שקיבלתם לעוד אנשים חוץ מהמורות והתלמידים. היום, הבן שלכם מזכיר לכם אתכם, שר בכל מקום וכל הזמן, במקלחת, בזמן האוכל, בדרך הביתה מבית הספר, בכל מקום ניתן לשמוע אותו שר. לבן שלכם יש הזדמנות להציג בפני קהל רב את הכישרון שקיבל – בית ספר למוזיקה.



מהו בית ספר למוזיקה?

התוכנית בית ספר למוזיקה היא תוכנית ריאליטי חדשה הדומה לכוכב נולד אך מיועדת לילדים בני שמונה עד ארבע עשרה. בית ספר למוזיקה לא נקרא כך לשווא, המתמודדים הצעירים יגיעו לבית ספר, בית ספר זה מטרתו להדריך וללמד אותם כיצד לשיר במטרה להכין אותם לתחרות בית ספר למוזיקה שתיערך בסוף העונה והופעות מול כל עם ישראל שיערכו במהלך העונה.

המורים של בית ספר למוזיקה הם מעט שונים מהמורים שאתם פוגשים בדרך כלל באסיפות ההורים, המורים והמדריכים של בית ספר למוזיקה הם זמרים ואנשי מקצוע מעולם המוזיקה שכל מטרתם היא ללמד ולהדריך את ילדכם במהלך העונה.

בית ספר למוזיקה – איך נרשמים?

הילד שלכם בוודאי מבין טוב יותר מכם מחשבים (אלא אם כן אתם עוסקים בתחום המחשבים) ולכן רוב הסיכויים שהוא ידע להירשם לבד לתוכנית בית ספר למוזיקה. עליכם כהורים רק לוודא שכתב את כל הפרטים נכונה ולאשר שאתם מסכימים לבניכם או ביתכם להשתתף בתוכנית. במהלך ההרשמה מתבקשים הילדים להעלות סרטון וידאו קצר בו הם נראים (ונשמעים) שרים. עזרו לבניכם למצוא שיר מוצלח וצלמו עבורו קליפ קצר ומיוחד שירשים את שופטי בית ספר למוזיקה.

בית ספר למוזיקה – תמיכת ההורים

בית ספר למוזיקה מיועד לילדים, הילדים הללו, שכל חלומם הוא להיות זמרים עומדים להגשים את חלומם ברגע שיתקבלו אל בית ספר למוזיקה. אתם כהורים תפקידכם הוא לתמוך בילד, לאפשר לו ליהנות מהחוויה, ללמוד ממנה ולהיות בטוח בעצמו.

בגילאים האלו למרות שהילדים נראים כבר גדולים ועצמאיים הם עדיין מביטים מעלה ומחפשים את האישור של הוריהם. אתם כהורים אפשרו לילדיכם לבטא את עצמו בדרך הטובה ביותר בכך שתתמכו בו. אל תגזימו ותהיו יותר מדי מעורבים ותומכים, מספיק שתעמדו בצד ותחייכו כשהם שרים ותמחאו כפיים בשקט כשיסיימו. ילדכם ישמח וייהנה מחוויית בית ספר למוזיקה גם אם יתקבל תוכנית וגם אם לא – כל עוד אתם מאמינים בו הוא ישמח ויהיה בטוח שהוא פועל נכון. 


תגובה 1: