יום רביעי, 29 בפברואר 2012

נומרולוגיה


אחת הדרכים הבטוחות והיעילות לגילוי עולמינו הפנימי, למציאת הדרך להגשמה עצמית ולמימוש הפוטנציאל הגלום בנו, היא ללא ספק הדרך שמציעה תורת הנומרולוגיה. לכאורה, מדובר בתורה מיסטית רוחנית שלא קשורה לעולמינו הגשמי, בטח שלא במאה ה- 21, אך אל תטעו – נומרולוגיה היא תורה מתמטית מדויקת להפליא, שאומנם מסתמכת על מקורות שונים מהעולם הרוחני אך היא מספקת תוצאות מאוד מדויקות. היא נמצאת בשימוש בתרבויות שונות עוד משחר ההיסטוריה האנושית וגם היום נעזרים בה לא מעט אנשים המבינים כי למספרים שבחייהם ישנו קשר ישיר על גורלם.

נומרולוגיה – איך הכל התחיל

שורשיה של נומרולוגיה נמצאים אי שם בראשיתה של האנושות. פיתגורס, המתמטיקאי והפילוסוף היווני מהמאה החמישית לפני הספירה ראה קשר ישיר בין המספרים האישיים של האדם לבן גורלו, בעבר, בהווה ובעתיד. הוא ייחס למספרים 1-9 כוחות מאגיים המסוגלים להשפיע על מעשינו. גם התורה היהודית ראתה במספרים ובקודים האישיים של האדם (תאריך לידה ושמו) רמזים ברורים לנסתר בחייו של האדם. מכאן, גם הקבלה שהחלה את דרכה במאה ה- 12 ביססה את הידע שלה על מספרים.  



נומרולוגיה – בעידן החדש

גם במאה ה- 21, בעולם החומרי בו אנו חיים, תורת הנומרולוגיה לא מאבדת מערכה ומכוחה. אנשים רבים נעזרים בה לגילוי העתיד, למציאת דרכים טובות יותר לפעולה ולהבנה טובה יותר של עצמם ושל העולם הסובב אותם. הרי לכל אדם יש שם ותאריך לידה, מהם ניתן לקבל מספר שהוא הקוד האישי שלנו. בעזרתו אשפר לפענח את המכשולים בהם אנו נתקלים, להבין מדוע אנו חוזרים על אותן טעויות ומדוע אנו לא מצליחים לפרוץ קדימה.

נומרולוגיה – כמה דוגמאות

לאחר חיבור ספרות של שם האדם או תאריך לידתו, מתקבל מספר חד ספרתי 1 עד 9. ספרה 9 למשל, מסמלת חיבור לבריאה האלוקית של האדם, נתינה אינסופית לזולת אדם בן ספרה 9 יהיה אדם המסוגל ליצור או להרוס לפי בחירתו, בעל אינטואיציה גבוהה, חושים מפותחים, בעל יכולות ורבאליות נפלאות ותפיסה מהירה.

מנגד, בתחילת המעגל עומדת הספרה 1. היא מייצגת התחלה, תחילת מעגל, בריאה וראשוניות. זהו אדם בעל ריכוז גבוה, שאפתן, בעל נוכחות שבדרך כלל מגיע לעמדות השפעה מאוד גבוהות. באמצע המעגל – הספרה 5 המייצגת דינאמיות, נמרצות, תקשורתיות וחיבור חזק לחברה ולאנשים. אדם בן הספרה 5 יהיה אדם מאוד נמרץ, לרוב לא מסתדר בעבודה משרדית מונוטונית אך מצליח מאוד בעבודה הכרוכה בנסיעות, מעברים, פגישות עם אנשים וחשיפה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה