יום שלישי, 14 בפברואר 2012

תיקי מנהלים


מזל טוב! התחלת עבודה חדשה, ג'וב חבל על הזמן, עם כל ההטבות והתנאים הכי טובים שיכולים להיות. אבל רגע, איך אתה יכול להתחיל לעבוד בלי לרכוש תיק מנהלים חדש? כל גבר שמכבד את עצמו הולך היום עם תיק מנהלים שמעצים את ההופעה שלו ובתוך כך גם את ההרגשה שלו. תיקי מנהלים הפכו להיות מאוד אופנתיים בשנים אחרונות וניתן למצוא אותם בכל חנות תיקים שמכבדת את עצמה.

תיקי מנהלים – היופי שבתיק, האיכות והנוחות

תיקי מנהלים עשויים בדרך כלל מבד עור אך יש גם תיקים מבדים שונים כגון: ז'מש, סקאי ועוד. תיקי מנהלים מעור הם התיקים הכי אמינים וחזקים שקיימים בשוק. אמנם אלו תיקים שהעלות שלהם לא נמוכה אך האיכות שלהם מצוינת ושווה את ההשקעה.

תיקי מנהלים מוסיפים לכם קריצה של יוקרה למראה הכללי, ועוזרים לכם לארגן היטב את כל המסמכים והניירות החשובים לכם. כמוכן, ניתן לרכוש תיקי מנהלים שיש בתוכם אפשרות להכניס גם את המחשב הנייד ובכך יש לכם תיק לנשיאת המחשב הנייד בשילוב עם תיק אישי ואתם לא צריכים להסתובב עם שני תיקים מסורבלים או עם תיק אחד ענק המשמש רק לנשיאת המחשב הנייד.



תיקי מנהלים הופכים אותך להיות ביזנס מן אמיתי ועוזרים לך הרבה בזמן עבודתך. כשהניירת מסודרת ואנו יודעים היטב היכן נמצא כל מסמך בין אם חשוב ביותר ובין אם לאו, הראש מסודר יותר ותפוקת העבודה גבוהה יותר.

תיקי מנהלים – איך? כמה? למה?

תיקי המנהלים בדרך כלל קיימים במספר צבעים לא רב, שחור, כחול וגווני החום: חום בהיר וחום כהה. לעיתים ניתן להשיג גם תיק מנהלים בגווני הבורדו יין. רוב תיקי המנהלים הקיימים בשוק מיוצרים מעור ונסגרים על ידי מנגנון סגירה מיוחד הפועל עם אבזם מתכת.

תיק מנהלים מאופיין בכיסים רבים בשילוב כפתורים וריצ'רצ'ים ועם שתי ידיות נשיאה. ידית נשיאה על הכתף וידית נשיאה קטנה יותר לנשיאה ביד.

כמוכן, את רוב תיקי המנהלים ניתן להלביש גם על גלגלי טרולי המאפשרים נשיאה נוחה וקלה יותר, במיוחד לגברים הסובלים מבעיות גב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה