יום שלישי, 22 במרץ 2016

מרכזית IP מותאמת אישית

התלונה הכי נפוצה וידועה של לקוחות כלפי בעלי עסק שבנויים על מענה קולי כלפי הלקוחות שלהם, הינה שלא ניתן להשיג את שירות הלקוחות של החברה ולפעמים הלקוחות צריכים להמתין יותר מדי זמן עד לקבלת מענה אנושי, אם בכלל. ברגע שכבעלי עסק תשפרו באופן ניכר את המענה הקולי בעסק שלכם, האנושי או האלקטרוני, תשפרו באופן דרמטי את התדמית שלכם בעיני קהל היעד שלכם. השאיפה שלכם, כאשר אתם מתקינים בעסק שלכם מרכזית IP, היא לשמר ולשפר את התדמית של העסק שלכם, כחברה שמעניקה מענה מידי לשיחות נכנסות ונותנת תשומת לב מרבי לכל לקוח באשר הוא. מרכזית IP מעניקה חיסכון ויעילות לעסק שלכם והיא מעניקה ללקוחות שלכם פתרון אופטימלי מבחינת עלויות וקדמה טכנולוגית. מרכזית IP היא בעצם מרכזייה שיושבת על חוות שרתים והיא כוללת עדכונים וגיבויים למערכת ומאפשרת לכם להוזיל באופן משמעותי את המחירים. מרכזית IP הינה מערכת תקשורת עסקית, אשר טומנת בחובה תכונות מתקדמות לניהול יעיל של העסק שלכם. ישנן מרכזיות IP אשר מתחברות לספקי תקשורת VOIP. חיבור זה מאפשר הן גמישות והן חיסכון ניכר בעלויות.
למידע נוסף על מרכזית IP לחץ כאן.



היתרונות הניכרים של מרכזית IP
* התממשקות עם המחשב - מרכזית IP בעסק שלכם, עקב השימוש שלה ברשת האינטרנט, כאמצעי להעברת נתונים, עושה מעין דיגיטליזציה של שיחות הטלפון במשרד שלכם. מן ההיבט של הקשר עם הלקוחות, העמיתים או הספקים, ניתן לממשק את הטלפון עם המחשב, הווה אומר – להעביר נתונים מן האחד למשנהו – להעביר קבצים ישירות למחשב – כך שהמיילים במחשב והטלפון חוברים זה לזה, לזמן פגישות וכיוצא בזה. התוצאה הינה נגישות ויעילות הרבה יותר גבוהה בתקשורת עם גורמי חוץ ופנים ארגוניים.
* הוצאת שיחות מכל מקום עם המספר הראשי של העסק.
* הקלטת שיחות.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה