יום שלישי, 29 במרץ 2016

סטודיו לעיצוב - מקצוע לחיים

כאשר סיימתי את הצבא התלבטתי מה לעשות ובסופו של דבר הלכתי אחרי נטיית הלב, והיא משהו קשור לעיצוב. תמיד אהבתי לצייר ובתיכון למדתי במגמת אמנות. נרשמתי ללימודי עיצוב גראפי והיו לימודים מדהימים, למדנו כל מה שצריך החל ממיתוג ועד לעיצוב הסופי של האתר. אחרי שסיימתי את הלימודים התחלתי לעבוד מהבית ולאט לאט רכשתי ניסיון עד שהחלטתי לפתוח סטודיו לעיצוב. אני הייתי המעצב הגראפי ושכרתי קופירייטרית שדאגה לכל ההיבט השיווקי של המיתוג ושיווק המותג.

שירותים שאנו נותנים בסטודיו לעיצוב

יש לנו הרבה לקוחות ואנחנו לא מפסיקים לקבל הזמנות. אני מאוד מרוצה מהרעיון לפתוח סטודיו לעיצוב, אני אוהב את המקצוע שלי וגם מקבל פידבקים טובים מהלקוחות. הקופירייטרית שלי, שרון, יושבת עם הלקוחות החל משלב הרעיון על המוצר או השירות ומבצעת עבורם את המיתוג לפי קהל היעד והמוצר המתוכנן. לאחר מכן אנחנו מתכננים ביחד עם הלקוח את האתר שלו. מה יהיה התוכן שלו, מה יהיו דפי השירות שלו ואיך הוא רוצה שהאתר שלו ייראה. האם הוא יכלול גם אפשרות לחנות מקוונת או רק אתר שמספק מידע.

אני שמח על ההחלטה לפתוח סטודיו לעיצוב

אני בעיקר עוסק בעיצוב גרפי של אתרים אבל יש לקוחות שרוצים שאני אעצב להם גם את כרטיסי הביקור ואף תוויות של מוצרים כמו בקבוקי יין או גבינות מיוחדות. סטודיו לעיצוב זה עיסוק מרתק מאוד ואני ממליץ עליו לכל מי שאוהב לצייר, לאייר וגם להתפרנס טוב. אני מסתדר מעולה עם שרון ושנינו מצליחים להתפרנס טוב בזכות סטודיו לעיצוב שמציע שירות ברמה גבוהה, מקצועיות, עמידה בלוחות זמנים, מקוריות וסגנון לפי דרישות הלקוחות. נשמח לעמוד לרשותך כדי לתת לך הצעת מחיר של סטודיו לעיצוב מקצועי ומקורי.

סטודיו לעיצוב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה