יום שלישי, 22 במרץ 2016

שרי עוז מעצבת פנים

בעת בניית חלל, מעצב הפנים יהיה אחד האנשים החשובים ביותר בתהליך
כאשר אנו מקימים חלל כלשהו- משרד, בית, מרפאה או כל דבר אחר בעצם, הבנייה והתכנון לא נגמרים רק באדריכל ובמבנהו החיצוני של הבניין. תפקידו של מעצב הפנים הינו להכניס חיים בחלל, לתת פתרונות אכסון, לייצר פונקציונליות וכן לענות על צרכי ובקשות הלקוח. על מעצב הפנים להפוך את החלל לייחודי מבחינת עיצוב ובנוסף להכניס בעיצובו את טעמו האישי של הלקוח תוך התחשבות במשתנים כגון הוצאות כספיות, השטח עצמו ומי עתיד להשתמש בחלל בו מעצב.

שרי עוז מעצב פנים ואדריכלית בעלת ניסיון רב
שרי עוז מעצבת פנים בעלת סגנון ייחודי וניסיון רב בתחום, אשר מצליחה להביא לידי ביטוי בכל חלל אותו מעצבת את סגנונו האישי של הלקוח, תוך מענה על צרכיו, על מטרת השימוש בחלל וכן על כלל הבעיות אשר עלולות לצוץ בעת הבנייה. בתפקידה כמעצבת פנים, עיצבה שרי עוז פרויקטים רבים עבור חברת רגבה וחברות נוספות, וניתן לראות את עיצוביה הייחודים באתרים השונים ברשת ביניהם אתר Xnet ולאישה.
שרי עוז מעצבת פנים מהמובילות בארץ, הידועה ביחסה האישי ובהצלחתה להביא לידי ביטוי את רוח האדם עבורו מעצבת בכלל עיצוביה, תוך מחשבה על כל הפרטים הקטנים החל מהמרצפות ועד למנורות התקרה, כל זאת תוך מתן ייחס אישי ואדיב.
שרי עוז מעצבת פנים ואדריכלית בניין- מה היתרונות בכך?

בהיותה שרי עוז מעצבת פנים ואדריכלית בניין, היא מרכזת בידיה את הידע בשני התחומים, ויודעת לשלב אותם בצורה כזאת שתשדרג כל חלל הן מבחינת בניה והן מבחינת עיצוב. כאשר נעזרים באדריכל פנים, מקבלים את השירות הטוב ביותר היות וישנו קשר הדוק בין אדריכלות ועיצוב פנים. שרי עוז מעצבת פנים אשר יודעת לשלב את שני התחומים כך שיוצר חלל מעוצב להפליא, ייחודי ובעל פונקציונליות גבוהה, אשר יענה על כלל דרישות הלקוח, ולא יפגע מבחינה אסתטית או איכותית. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה