יום שלישי, 22 במרץ 2016

טיול פרטי לקולומביה

טיול פרטי לקולומביה ייקח אתכם לעיר קאלי – היא העיר השלישית בגודלה בקולומביה, אשר היא נמצאת באזור הדרום מערבי של קולומביה, היא עיר תוססת ומשגשגת עד מאוד. בעיר הנפלאה מספר מוזיאונים וכנסיות מעניינים ותושבים חמים ומסבירי פנים. מקאלי ניתנת האפשרות לצאת למספר טיולים מאורגנים, כמו למשל – גלישה במצנחי רחיפה, סיור בעיר הכולל ביקור באתרים המרכזיים של קאלי, אחוזות אסינדאס עתיקות אשר עוסקות בעיבוד קני סוכר, וכן סיור ביקבים. העיר קאלי מונה שניים וחצי מיליון תושבים, נחשבה במשך שנים רבות לבירת הסלסה העולמית. ביקור בעיר קאלי מומלץ למי שמתעניין בריקוד הסוחף והתוסס הזה. קאלי ידועה גם בבנותיה היפות ובחיי הלילה התוססים והסוערים שלה. קאלי ממוקמת בעמק בגובה של אלף מטר, היא מוקפת הרים מכל עבר. מזג האוויר בה נעים כל השנה, עם טמפרטורות של שש עשרה עד שלושים ואחת מעלות צלזיוס. גשמים יורדים בה כל השנה, אך בעיקר בחודשים שבין מרץ עד מאי ובחודשים שבין אוקטובר עד נובמבר, ולכן העיר קאלי ירוקה באופן מיוחד. זוהי עיר אוניברסיטאית, המהווה מרכז תעשייתי פיננסי חשוב ביותר.



טיול פרטי לקולומביה– סן אנדרס –
טיול פרטי לקולומביה יביאו אתכם אל סן אנדרס – סן אנדרס ופרובידנציה הם ארכיפלג של איים קטנים בים הקריבי. סן אנדרס הוא האי הגדול והחשוב ביותר בקבוצת איים זו. הים בגווני תכלת, שוניות האלמוגים המרשימות והאווירה הקריבית אשר במקום מושכים לאיים הרבה מבקרים. מסן אנדרס אפשר לצאת לכמה סיורים מאורגנים כלהלן – פעילויות ימיות – שנורקלים, קיאקים, קורס צלילה ושייט בסירה מהירה, סיור באי הכולל ביקור באתרים מרכזיים, אי פליקאנוס.

טיול פרטי לקולומביה– מדיין –
טיול פרטי לקולומביה יכיר לכם את מדיין – העיר השניה בגודלה בקולומביה, ובוודאי היפה והמפותחת ביותר. העיר ידועה במזג האוויר הנוח שלה, בטבע השופע שלה ובסצינת ריקודי הטנגו שלה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה