יום שלישי, 29 במרץ 2016

פלרוף - מגוון שימושים רחב

אני בעל חברה פרטית שמייצרת תוספי מזון ויש לי בחצר המפעל מחסנים המכילים כימיקלים וחומרי גלם עדינים. לאחרונה התרחבנו והחלטנו להוסיף עוד ביתנים שבהם נאחסן את המוצר המוגמר והן חומרי גלם נוספים. התלבטתי עם מנהל היצור שלי איזה ביתנים לבחור, בנייה של בנין חדש עולה הרבה כסף ולעבור מפעל לא בא בחשבון מבחינת העלויות. הוא סיפר לי על אפשרות לבנות בנייה יחסית פשוטה בחצר עם קירוי של פלרוף. אלה גגות העשויים מלוחות פי.וי.סי ויש להם יתרונות גדולים מאוד עבורנו. הוא סיפר לי שהם עמידים בפני אש, שהם לא מחלידים, שהם מתאימים לכל תנאי מזג האוויר ועם זאת קלים ואמינים.

מדוע פלרוף התאים לנו

הסבירו לי כי פלרוף עמיד בפני אדי כימיקלים ולכן אפשר להניחו מעל מבנים המכילים חומרי גלם כימיים, זה בדיוק מה שחיפשתי. לוחות הפלרוף עמידים בפני קרינת UV וכך הם יגנו על החומרים וגם לא יתבלו בעצמם. הסתכלתי באתר וראיתי תמונות של לוחות פלרוף בעיצובים שונים ובצבעים שונים. לנו התאים פלרוף עם גלים צפופים יחסית, וכאשר ביצעתי את הרכישה הבטיחו לי זמן אספקה מהיר ויעיל.

הרכישה של פלרוף

אני מאוד מרוצה מהרכישה של פלרוף. זו הייתה קנייה מצוינת בעלות נוחה. ההקמה של הביתנים הייתה מהירה וההנחה של הפלרוף עליהם למטרת קירוי הייתה זריזה. היה ביתן אחד שבו צריך להניח ארגזים בכמות גדולה ולכן הציעו לי להזמין פלרוף קשתי, כדי להגדיל את שטח המחסן. זה באמת מה שעשיתי, הזמנתי פלרוף קשתי שהגדיל את שטח המחסן באופן משמעותי. הפועלים הניחו אותו במהירות ואמרו שהוא מגיע עם מגוון אביזרים להתקנה ולאחזקה. עד היום הביתנים משמשים אותנו ביעילות ואני ממליץ לקולגות שלי על הפתרון הזה של ביתנים עם גגות פלרוף.

פלרוף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה