יום שישי, 1 במאי 2015

קלפי טארוט


מה עושים?
קלפי טארוט משמשים בעיקר לחיזוי העתיד. מרבית החפיסות כוללות 78 קלפים, המחולקים לשתי תתי מערכות. במערכת אחת יש 22 קלפים ולכל אחד נושא ומספר, חוץ משניים שהם היוצאים מהכלל. במערכת השנייה יש 56 קלפים המחולקים ל-14 סדרות. קריאה נכונה של קלפי טארוט מאפשרת חיזוי של העתיד בקרב גברים ונשים בגילאים שונים. בשלב הראשון אוחזים בקלפים בין כפות הידיים ומציגים להם שאלה. בשלב השני מחליטים על סגנון הפריסה הרצוי ומערבבים את הקלפים תוך חזרה על השאלה בלב. בשלב השלישי מפענחים את תשובת הקלפים על פי המיקומים שבהם כל אחד הופיע.
פריסה נכונה יכולה לחשוף לא מעט מידע על השואל. יש קלפים המזוהים עם הצלחה, בריאות, פרנסה טובה ושגשוג, לעומת קלפים המצביעים על מצבים מסעירים, בעיות מוסריות, התפכחות מאשליות וכן הלאה. הדגש הוא על מיקום הקלפים ועל המשמעות שלהם עבור השואל. כך ניתן להבין את העתיד ולספר עליו לכל אדם שרוצה לקבל החלטות או להתמודד עם קונפליקטים.

שימושים נוספים בקלפי טארוט
עם הזמן החלו אנשי מקצוע בתחום המיסטיקה לנצל את המשמעויות של קלפי טארוט גם לטובת שימושים נוספים. מלבד חיזוי העתיד, הקלפים משמשים למתן ייעוץ, מדיטציה עצמית או קבוצתית, התפתחות רוחנית וגם כישוף. מומחים בקלפים יכולים לתת מענה על שאלות בכל תחומי החיים ולעמוד לרשות אנשים לפני מציאת בני זוג. בנוסף, רבים מהקוראים בקלפים משתמשים בהם לטובת הסרת כישופים, עין הרע ואנרגיות שליליות.
ההצלחה של קלפי טארוט תרמה לפופולאריות שלהם בקרב קהל יעד מגוון. הנקודה החשובה היא לבצע קריאה מקצועית ולהכיר את המשמעות של הקלפים השונים. כך ניתן לחזות באמצעותם את העתיד ולהשיג פתרונות הקשורים לייעוץ והכוונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה