יום חמישי, 14 במאי 2015

הורוסקופ אישי


קצת על אסטרולוגיה – המדע שמאחורי ההורוסקופים
האסטרולוגיה – תורת הכוכבים – היא תורה ששורשיה נעוצים ביוון העתיקה. העוסק באסטרולוגיה משתמש בגאומטריה ובחשבון אריתמטי, ובאמצעותם בשילוב עם צפייה בכוכבים הוא מחשב את תנועת גרמי השמיים השונים – השמש, הירח והכוכבים. האסטרולוגיה מחלקת את השמיים לתריסר חלקים שווים – חלוקה שאנו מכירים בתור גלגל המזלות. תנועת גרמי השמיים לתוך ומחוץ לכל אחד מהמזלות מקבלת במסגרת האסטרולוגיה משמעות ייחודית. למדע האסטרולוגיה קיימת חשיבות מכריעה בעיצוב אופיו של אדם – דפוסי אופי מקבילים בין בני אותו מזל מוכיחים זאת. האסטרולוגיה עוסקת גם בחיזוי התרחשויות גלובליות ואישיות, המשפיעות על חיי בני האדם ומושפעות מתנועת הכוכבים. זהו למעשה הורוסקופ.

בקצרה – מהו הורוסקופ?
הורוסקופ הוא "מבט לשעה" – בתרגום משפת המקור היוונית. זהו פירוש מדויק – שכן הורוסקופ אישי מאפשר לנו לקבל מבט קדימה לאירועים הצפויים להתרחש בעתיד הקרוב, וכתוצאה מכך מסייע לנו להיות יותר מוכנים אליהם ולהתמודד איתם טוב. כיום (בניגוד ליוון העתיקה, אז היה המושג בשימוש רק לתיאור מפות לידה) משתמשים אסטרולוגים ומיסטיקנים בתנועת הכוכבים ובהשפעתה על תחושות ואירועים בחיינו בכדי לחזות במדויק אירועים עתידיים – על פי תנועת הכוכבים והשמש בין המזלות. הניבוי ההורוסקופי זכה בצדק לפופולאריות רבה שהגיעה לשיאה במאה שעברה, וכיום מתפרסמים על בסיס יומי הורוסקופים קצרים ושטחיים בעיתונות היומית – ומשרלטנות זולה שכזו מוטב להימנע.


הימנעו משרלטנות – ותקבלו הכוונה וסיוע לטווח ארוך
הורוסקופ הוא אישי, והוא אמור להתבצע עבורכם על ידי מומחה. שירות שכזה יסייע לכם בחיזוי אירועים לטווח ארוך למדי – חודשים ושנים. תוכלו להצליח הרבה יותר בקבלת החלטות עתידיות לטווח הארוך בעזרתו. דווקא הורוסקופ אישי המתפרסם בעיתונות הצהובה הוא לחלוטין לא מקצועי, והוא משתמש בכלליות ובמכנה משותף נמוך כדי לנטוע בכם ביטחון באמתותו. מנגד – אם תקפידו לקבל שירות מקצועי ואיכותי, תוכלו לעזור לעצמכם במידה רבה מאוד ולאורך זמן רב מאוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה