יום שלישי, 5 במאי 2015

עורך דין תאונות עבודה



אנשים אשר חווים תאונות עבודה חייבים לדעת שהם לא לבד. רבים שעברו תאונות שכאלו יכולים להעיד על כך שבהתאוששות הראשונית הם מקבלים תמיכה ממקום העבודה אך מהר מאד התמיכה נעלמת והם אפילו לא יודעים אם הם מקבלים את כל הזכויות שלהם. כל עובד אשר נפגע במקום העבודה שלו, נפגע בדרך למקום העבודה או בדרך לביתו בסיומה או שנפגע בנסיעה במסגרת העבודה, חייב לדעת כי הוא זכאי לפיצויים ותשלומים שמיועדים להקל על הפגיעה שלו.  

עורך דין תאונות עבודה

עורך דין תאונות עבודה יכול לעזור לעובד לעמוד על הזכויות שלו, להבהיר לו למה הוא זכאי וגם לעזור לו להתמודד מול מקום העבודה, מול הביטוח ומול המוסד לביטוח לאומי.

ייצוג מול חברות הביטוח
כשלעובד יש ביטוח דרך העבודה או דרך הביטוח הפנסיוני הוא צריך לקבל גם ממנה את הפיצויים המגיעים לו, אך לא תמיד הביטוח דואג לעובד בשעת הצורך. עורך דין תאונות עבודה יוכל להעריך אם העובד מקבל את כל הפיצויים שמגיעים לו ולייצג אותו כראוי מול המוסדות השונים.

ייצוג מול המוסד לביטוח לאומי
עורך דין תאונות עבודה צריך לדאוג ללקוח שלו מול כל הגורמים המתאימים. כמובן, כל תיק נבדק לגופו אך אם נראה שיש צורך להתמודד גם מול המוסד לביטוח לאומי יהיה זה תפקידו של עורך דין תאונות עבודה לעזור לעובד לקבל את כל הזכויות המגיעות לו על פי התקנות.

ייצוג מול מקום העבודה
ישנם מקרים שבהם לא מספיק לייצג את העובד מול חברות הביטוח או מול המוסד לביטוח לאומי אלא יש לייצג אותו גם מול מקום העבודה. מקרים אלה הם מאד ספציפיים ובמפגש עם עורך דין תאונות עבודה אפשר להעריך מול אלו גורמים כדאי שייצג עורך הדין את העובד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה