יום שישי, 24 באפריל 2015

מי רמת גן טלפון



שאלות שניתן להעביר למוקד הטלפוני של מי רמת גן
מוקד השירות הטלפוני של מי רמת גן עומד לרשות לקוחות במגוון רחב של תשובות. אפשר להעביר למוקד שאלות בזמן אמת וגם לברר על חשבון המים, מד המים, איכות מי השתייה, טיפול בתקלות ביוב, ניטור שפכי תעשייה ועוד. חברת מי רמת גן מפעילה מוקד שירות לקוחות ברמה גבוהה והיא מציעה גם ערוצי שירות נוספים. מבחינת הלקוחות, פנייה למוקדים הטלפונים של מי רמת גן היא הדרך הקצרה והמהירה ביותר למנוע נזקים ופגיעה באיכות החיים.

לחברת מי רמת גן טלפון אשר יסייע לכם המענה על שאלות רבות. השאלות הנפוצות הן ממה מורכב חשבון המים ומהי צריכה משותפת. רוב תושבי רמת גן לא מצליחים לעקוב אחר הוראות החוק והשינויים שחלים בו. פנייה למוקד היא הזדמנות לשאול האם מותר לשתות מי ברז, אילו בדיקות מבוצעות במי השתייה והאם ניתן לחלות כתוצאה משתיית סוג מסוים של מים. שאלות נפוצות אחרות המגיעות אל המוקד הן האם ניתן לקבוע את איכות המים על פי מראה, טעם או ריח.

מה הקשר בין מוקד השירות לחשבון המים?
הנציגים שעונים למוקד הטלפוני של מי רמת גן מספקים את כל המידע הנחוץ לבירור מצב חשבון. בעזרת נציגי המוקד אפשר לשאול על חשבון מים גבוה ללא סיבה, על אחריות לתיקון במקרה של נזילה ועל ביצוע של החלפת מחזיקים בנכס לקראת השכרה או מכירה של הדירה. מעבר לכך, נציגי המוקד בקיאים בשאלות על מעבר דירה, שינוי במספר הנפשות וחומרים הגורמים לסתימה בביוב.

כפי שניתן לראות, במוקד מי רמת גן טלפון מטפלים בהרבה סוגיות ושאלות. לקוחות שרוצים לברר פרטים מיוחדים מוזמנים לפנות למוקד ולקבל תשובות לשאלות נפוצות או טיפים לחיסכון במים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה