יום ראשון, 5 באפריל 2015

עורך דין נזקי גוף



עצות לבחירת עורך דין נזקי גוף
העצה החשובה ביותר בבחירת עורך דין נזקי גוף היא לתאם פגישת היכרות לא מחייבת. מטרת הפגישה היא להתרשם מעורך הדין ברמה האישית. עורך דין הוא איש מקצוע הצפוי ללוות את הלקוח למשך תקופה ארוכה. דינאמיקה חיובית עם עורך דין היא תנאי להצלחה במשפט. עורך דין ברמה גבוהה יציב את האינטרסים של הלקוח בראש סדר העדיפויות, יראה מחויבות ויידע לבצע התאמות ושינויים בזמן אמת. מעבר לכך, פגישת היכרות היא הזדמנות לשאול על הניסיון והותק של עורך דין נזקי גוף.



פגישת היכרות עם עורך דין נדרשת גם עבור מזיק המתכנן כתב הגנה וגם עבור ניזוק שרוצה להגיש תביעה. עורך דין הבקיא בדיני נזיקין צריך להסביר ללקוח על הבדלים בין נזקים שונים. הוא יכול לפרוש שורה של אסטרטגיות משפטיות, להמליץ על טיעון מסוים ולחסוך זמן והוצאות על משפט עקר. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא כל נזק גופני מחייב בפיצוי אוטומטי. רק עמידה בקריטריונים מסוימים מטילה אחריות על המזיק ומחייבת אותו בתשלום פיצוי כספי.

התמחויות והכשרות של עורך דין נזקי גוף
עצה לא פחות חשובה עבור בחירת עורך דין נזקי גוף היא לשים לב להתמחויות ולהכשרות. השאיפה היא למצוא עורך דין עם כמה שיותר הכשרות שונות. מצד אחד, הכשרות מסוימות מאפשרות לעורך הדין לגבש אסטרטגיה משפטית רחבה וענפה. מצד שני, הוא חייב להתמחות בנושא מסוים ולגלות מיומנות. יש הרבה עורכי דין עם התמחות שאינה רלוונטית כלפי צרכי הלקוח.

ההתמחויות הנפוצות של עורכי דין העוסקים בדיני נזיקין הן נוטריון, גישור, בוררות ותואר בעסקים, ראיית חשבון או רפואה. התמחויות אלו תורמות ללקוח המחפש עורך דין נזקי גוף בתביעות מסוימות בלבד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה