יום שני, 9 במרץ 2015

סדנת קריסטלים



כולנו שמענו על קריסטלים – אבני מרפא – והנה ההסבר מה הם בדיוק

כל מי שראה פעם קריסטל ודאי התפעם מיופיו – מדובר בגבישים מבריקים וצבעוניים, לעתים קרובים סימטריים או בעלי צורה אסתטית, ויופיים הוא באמת יוצא דופן. חשוב להבין שהקריסטל הוא משאב טבעי – קבוצת מינרלים שעוברת תהליך של התגבשות והופכת לגביש – קריסטל. לכל קריסטל שכזה תעודת זהות המבדילה אותו מקריסטלים אחרים – צורה, צבע, רמת קושי ותכונות ייחודיות. ובהתאם לתכונות אלה – הופכים הקריסטלים לאבני מרפא בעלי תכונות מרחיקות לכת.


מה הופך את הקריסטלים לאבני מרפא?

השפעת הקריסטלים על גופנו היא לא מיסטיקה או שרלטנות – מדובר פה במשאב שהטבע נותן לנו ואנו רותמים את יכולותיו הבריאותיות. הדבר שהופך את הקריסטל לאבן מרפא הוא ההרכב הכימי שלה. הקריסטל הוא גביש עשוי מינרלים – אותם המינרלים שקיימים בגופנו בתצורות שונות. והמינרלים האלה – הם שמשפיעים על גופנו באופן חיובי במגע איתו. ההשפעה של הקריסטל היא בראש ובראשונה פיזית – לכל קריסטל מינרל דומיננטי – לדוגמה, סידן. במגע של הקריסטל הזה עם הגוף, מאזן המינרל בגוף שלנו מתחזק – וכך קריסטל עשיר בסידן ישפיע לטובה על דלקות עצמות או פרקים. בנוסף, צבעו וצורתו של הקריסטל משפיעות על הנפש שלנו – ומחזקות אותנו בהשפעתן הפסיכולוגית בסיטואציות של צורך. ההשפעה האחרונה היא בתדרי המרפא של הקריסטל – שמשפיעים על גופנו השפעה סביבתית ומהווים טריגר לתהליך ריפוי.

סדנת קריסטלים – אירוע חברתי באווירה שונה והצלחה מובטחת
 
אם אתם מתכננים אירוע חברתי מכל סוג – שקלו לשלב בו סדנת קריסטלים כתוכן בידורי. סדנת קריסטלים היא הרבה יותר מבידור – סדנת קריסטלים היא כמה שעות של הדרכה בדבר שיפור איכות החיים והבריאות שלכם. במהלך סדנת קריסטלים עוברים הדרכות ומתנסים בקריסטלים שונים – ובסופה של סדנת קריסטלים ניתן גם לרכוש לשימוש אישי. מדובר באירוע המשלב הנאה עם תועלת – אירוע מהסוג הטוב ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה