יום שלישי, 31 במרץ 2015

הוט מובייל טלפון



רשימת מוקדים טלפונים של הוט מובייל
תפקידה של מחלקת שירות לקוחות הוא לעזור ללקוח בכל נושא. נציגי המחלקה עוברים הדרכה מיוחדת המאפשרת להם לספק מענה מהיר לבעיות מגוונות. כתוצאה מכך, הלקוח יכול לבחור ברשימת מוקדי שירות המתאימים עבורו. בחברת הוט מובייל מפזרים עשרות נקודות מכירה ברחבי הארץ ואפשרות לביצוע פעולות באופן עצמאי דרך האתר. במקביל, בחברת הוט מובייל טלפון הוא אמצעי נפוץ ליצירת קשר. השאלה היא כיצד מוצאים את מספר הטלפון המתאים לכל פנייה של הלקוח.

האפשרות הראשונה ליצירת קשר עם מוקד הוט מובייל בטלפון היא לטובת קבלת מידע על תעריפים, חבילות ומכשירים. זהו מוקד המכירה הזמין בטלפון 6053* ופעיל בימים א' עד ה' בין השעות 08:00-22:00 ובימי שישי בין השעות 08:30-13:00. אפשרות שנייה היא לפנות להוט מובייל בטלפון לטובת מרכז המידע ושירות הלקוחות. זהו מרכז הזמין עבור מנויים ולקוחות קיימים. מספר הטלפון של מרכז המידע ושירות הלקוחות הוא 053* ושעות הפעילות שלו הן ימים א' עד ה' בין השעות 06:00-19:00 וימי שישי בין השעות 07:00-13:00.

כך תדעו לאיזה שירות אתם זקוקים
לא כדאי לבזבז זמן על פנייה למוקדי הוט מובייל בטלפון לפני שיודעים באיזה סוג של שירות מדובר. אפשר לקבל מידע על הבדלים בין שירותי החברה באמצעות האינטרנט. ניתן להיכנס לאתר גם ללא צורך בהזדהות, לשמוע על סל פעולות בשירות עצמי או לבצע צ'אט עם נציג אונליין. עוד אפשרות היא לשלוח מייל לנציגי החברה ורק לאחר מכן ליצור קשר טלפוני.

לסיכום, רשימת מוקדי הוט מובייל בטלפון היא חלק בלתי נפרד בהתנהלות מול החברה. תפקידו של הלקוח לוודא את מספר הטלפון הרלוונטי עבורו וליצור קשר עם הנציגים בכל מקרה של התלבטות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה