יום שני, 23 במרץ 2015

012 שירות לקוחות טלפון



לקוחות חברת 012 יכולים ליצור קשר עם מחלקת שירות לקוחות במגוון רחב של דרכים. הדרך הראשונה והנפוצה ביותר היא יצירת קשר עם 012 שירות לקוחות בטלפון. הטלפון הוא אמצעי יצירת קשר מומלץ בשעות שאין בהן עומס, או בכל מקרה של צורך דחוף במענה על פתרון בעיות מיידיות. הדרך השנייה היא ביצוע פעולות באופן עצמאי באתר האינטרנט של החברה. זו דרך מתאימה ללקוחות עם אוריינטציה טכנית, לכל מי שזקוק לטיפול בבעיות פשוטות ולמי שלא רוצה להמתין בתור.

תחליף נוסף עבור יצירת קשר עם מחלקת 012 שירות לקוחות בטלפון הוא כתיבת מייל. היתרון הוא שאין צורך בהמתנה ואפשר לפרט על הבעיה, אך החיסרון הוא שניתן לקבל מענה רק תוך 2 ימי עסקים מינימום. מעבר לכך, כיום ניתן ליצור קשר עם מחלקת שירות לקוחות גם באמצעות הרשתות החברתיות. זו דרך זמינה ונוחה בה המענה מובטח. החיסרון של הדרך הזו בא לידי ביטוי בהיעדר פרטיות ובחוסר יכולת לתפעל בעיות מסובכות.

למידע נוסף לחץ כאן - 012 שירות לקוחות טלפון

אמצעים ליצירת קשר עם 012 שירות לקוחות טלפון
מי שמעדיף להישאר באופציה של יצירת קשר עם מחלקת 012 שירות לקוחות בטלפון צריך להכיר את המספרים. שירות הלקוחות של החברה זמין בראש ובראשונה במספר 3012*, או במספר 1800-012-013. מספר הפקס של החברה עבור מי שרוצה לשלוח טפסים או להעביר פרטים מיוחדים בכתב הוא 072-200-2080.
הפעולות המהירות ביותר המבוצעות דרך מחלקת 012 שירות לקוחות בטלפון הן התנתקות, קבלת מידע על מבצעים והגשת תלונה או בקשת ייעוץ. מחלקת שירות לקוחות גם יכולה לעזור בהשוואה בין תעריפים וחיסכון בהוצאות חודשיות. נציגי המחלקה מטפלים בכל סוגי הבעיות ומציעים שירות של תמיכה טכנית. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה