יום שני, 30 במרץ 2015

מומחה תקשור

איך מוצאים מתקשרים טובים?
תקשור מאפשר העברת מסרים בין בני אדם לבין ישויות אחרות. הסוד לתקשור מוצלח הוא שימוש במומחה תקשור. אלו אנשי מקצוע מנוסים ובעלי אינטואיציה העוברים תהליך ארוך של הכשרה. תהליך מן הסוג הזה מאפשר להם לבצע את העברת המסרים בצורה המהירה, הנכונה והאמינה ביותר. יחד עם זאת, לא רבים יודעים כיצד למצוא מומחה תקשור טוב ומה בכלל ההבדלים בין אנשים שונים העוסקים בתחום המיסטיקה.
יש כמה סימנים המעידים על רמת המקצועיות של אנשים המסוגלים לייצר תקשורת מול ישויות אחרות. ראשית, חשוב לבחון את הניסיון ולהשתמש בו בתור אינדיקציה למקצועיות. אדם מנוסה המכיר את ההיבט המעשי של יצירת תקשורת עם ישויות יכול לפתור בעיות רבות המתעוררות בזמן התהליך. שנית, כדאי לאסוף המלצות ולערב חברים, בני משפחה או מכרים. קבלת המלצות ובדיקה לעומק של חוות דעת קודמות מקצרות את תהליך החיפוש ומבטיחות שביעות רצון.


גישה אמיתית למיסטיקה ורוחניות
לא כל תהליך של העברת מסרים בין בני אדם לבין ישויות מסתיים בצורה הרצויה. רק באמצעות גישה אמיתית למיסטיקה ורוחניות ניתן להפעיל את האינטואיציה, את החוש השישי ואת העקרונות המנחים לתקשורת עם חוצנים, אלים או מתים. במילים אחרות, מי שרוצה למצוא מומחה תקשור חייב לבדוק את הגישה שלהם. הגישה אינה מושפעת מכסף וגם לא ממוטיבציה אישית. גישה אמיתית למיסטיקה ורוחניות צריכה לעמוד בראש סדר העדיפויות ולשמש בתור מצפן עבור מתקשרים.
לסיכום, חיפוש מומחה תקשור טוב יכול להיות משימה פשוטה מכפי שנהוג לחשוב כל עוד משתמשים בשיטות הנכונות. רצוי להקדיש לפחות מספר ימים להשוואה בין אנשי מקצוע ולברר לגבי כל הפרטים הרלוונטיים. לאחר מכן ניתן לתאם פגישת היכרות לא מחייבת ולבדוק לעומק את הנושא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה