יום רביעי, 4 במרץ 2015

012 שירות לקוחות



יש כמה דרכים ליצור קשר עם מחלקת שירות הלקוחות של 012. הדרך הראשונה היא שיחה טלפונית עם אחד מנציגי השירות. את השיחה הטלפונית כדאי לנצל לטובת השוואה בין חבילות ובירור על מוצרים וחבילות כגון אינטרנט, קווי תקשורת בינלאומיים, טלפון קווי, תמיכה טכנית וכן הלאה. הדרך השנייה היא יצירת קשר דרך המייל או הפקס. זו דרך המתאימה ללקוחות שלא זקוקים לתמיכה מהירה או מיידית. דרך זו עדיפה היות והיא אינה כרוכה בבזבוז זמן.
השאלה היא מה כדאי להכין טרם יצירת קשר עם מחלקת שירות הלקוחות של 012. מומלץ לחשוב מראש על נושא הפניה ולא לחכות לרגע האחרון. נושאי הפנייה הנפוצים הם מכירה ושדרוג חבילה, שירות לקוחות ותמיכה טכנית. אפשר כמובן לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות של 012 גם בשאלות נוספות, אולם לרוב מדובר על נושאים הנוגעים בניתוק שירותי האינטרנט, הפסקת שירות או מעבר לחשבונית במייל.

למידע נוסף לחץ כאן - 012 שירות לקוחות 
 
אופי הפנייה למחלקת 012 שירות לקוחות
לא כל לקוח הפונה אל מחלקת שירות הלקוחות של 012 מקבל מענה מלא לדרישותיו. נהלי החברה מחייבים את הלקוח לספק שורה ארוכה של פרטים אישיים. עליו קודם כל לציין שם פרטי ושם משפחה, כאשר לאחר מכן מבקשים ממנו נציגי השירות גם פרטים על מספר תעודת זהות של בעל המנוי. המשמעות היא שאחד מבני המשפחה יכול ליצור קשר עם המחלקה אפילו אם לא הוא זה שמשלם את החשבונית, אך עליו להשיג את הפרטים הרלוונטיים מראש.
מלבד האמור לעיל, קבלת שירות דרך המחלקה כרוכה לעיתים קרובות במתן פרטים על כתובת דואר אלקטרוני וארבע ספרות אחרונות של אמצעי התשלום. פרטים אלו יספקו לנציגי 012 שירות לקוחות את הלגיטימציה לעמוד לרשות הלקוח. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה