יום שני, 11 במרץ 2013

איך בוחרים נכון אטרקציות לאירועים?



לקראת האירוע המתקרב שלכם, אתם רוצים לבחור אטרקציות מתאימות ביותר, אשר בסופו של דבר יהפכו אותו לבלתי נשכח הן עבורכם, בעלי האירוע עצמו, והן עבור קהל המוזמנים אשר יגיע לחגוג את האירוע יחד עמכם. אין כל צל של ספק כי אטרקציות לאירועים יכולות לתרום לא מעט לכל סוג אירוע באשר הוא ולכל איפיון של קהל מוזמנים באשר הוא. האטרקציות הן אלו אשר עושות את ההבדל בין אירוע רגיל אשר כמוהו היו ויהיו עוד אלפים, לבין אירוע מיוחד מאד אשר כמותו לא נראה עוד. אז איך אפשר לבחור אטרקציות לאירועים בהתאם לסוג האירוע אשר אותו אתם חוגגים?

זה תלוי בגיל של החוגגים
אחד הקריטריונים החשובים לבחירת אטרקציות לאירועים הוא כמובן הגיל של רוב החוגגים באירוע. אם מדובר למשל על מסיבת בר מצווה או בת מצווה לילדים שלכם, אפשר לצפות כי חלק ניכר מהאטרקציות יוקדשו בפועל לחברים של הילדים שלכם. לעומת זאת, אם מדובר על חתונה מרגשת - הרי שהאטרקציות צריכות להתאים לקהל יעד מבוגר יותר. יש כמובן סוגי אטרקציות שיכולים להתאים לקבוצת גילאים רחבה מאד.


 
אירוע בחוץ או אולי דווקא אירוע בבית?
עוד משהו שיכול להשפיע על הבחירה שלכם הוא המיקום של האירוע. לא מדובר רק על האבחנה בין גן אירועים לאולם אירועים למועדון. יש לא מעט אנשים שמחפשים אטרקציות לאירועים אשר מתרחשים בחצר הבית שלהם! כפי שאתם שמים לב, אטרקציות לאירועים לא נבחרות בהכרח לפי הגודל או הראוותנות שלהם. לפעמים זה פשוט קונספט מיוחד שהוא יוצא דופן, שיכול להתאים גם לאירועים קטנים בבתים פרטיים.

זה לא הכמות אלא האיכות
עוד משהו שחשוב לזכור בנוגע להזמנה של אטרקציות לאירועים זה כמובן כמות האטרקציות שאותה אתם תזמינו. חשוב לזכור שבסופו של דבר, זוהי האיכות של האטרקציות אשר צריכה להשפיע על הבחירה שלכם. מומלץ לשים 2-3 אטרקציות מרכזיות באירוע שלכם שיהיו בלתי נשכחות, מאשר למלא אותו בעשר אטרקציות רגילות. בחנו כל אטרקציה בשבע עיניים, וכך תדעו מה לבחור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה