יום שני, 11 במרץ 2013

שילוט רכבים ציבוריים



מוניות, אוטובוסים, רכבי הסעות ומיניבוסים מספקים את שטח הפרסום היעיל ביותר, בין השאר בזכות הניידות הגבוהה ושטח פרסום גדול אשר הם מאפשרים. שילוט רכבים ציבוריים שלא למטרת פרסום, אלא דווקא קישוט, נועד על מנת להוסיף סגנון ייחודי לאותו הרכב. אם ברצונכם לנצל את היצירתיות של עיצוב שלוט רכבים ואת שיטות הייצור החדישות של המדבקות על מנת לייצר פרסום אפקטיבי וחשיפה לעסק, שירותיה של חברה אשר מייצרת שילוט רכבים יסייעו לכם להשיג זאת.

שילוט למוניות
השימוש באמצעות שילוט רכבים עבור פרסום על גבי מוניות היא שיטת פרסום נוספת אשר זוכה לפופולאריות ניכרת בזכות היתרונות הרבים שבה. שילוט רכבים אשר יכול להתאים עבור מוניות הוא שילוט הדבקה בשיטת העיטוף אשר מאפשר להשאיר חלקים מן המונית פנויים ואת החלקים האחרים לכסות במדבקה חצי שקופה עם מסר פרסומי כזה או אחר. מוניות שירות אשר מאפשרות שטח פרסום, נחשבות למפרסם איכותי, בין השאר גם בזכות הפצת הפרסום אשר באפשרות המונית להציע.


שילוט לאוטובוסים עושה את העבודה היטב
שילוט רכבים אשר מיועד עבור אוטובוסים מאפשר חופש עיצובי בזכות הגודל של שטח פרסום. שילוט פרסומי עבור אוטובוסים מאפשר גם ליצור גימיק פרסומי מקורי ולשלב בתוך העיצוב של המדבקה את הצורות של החלונות. מכיוון שכיום קיימות מדבקות משוכללות שמאפשרות חדירת אור, ניתן להדביק את השילוט גם על גבי החלונות ובכך להגדיל עוד יותר את השטח הפרסומי בצורה יעילה ביותר.

שילוט רכבים עבור רכבי הסעות
רכבי הסעות כמו מיניבוסים למשל, מאפשרים פרסום איכותי וממוקד ביותר במידה ומה שמפורסם על גביהם מתאים לסוג ההסעות ולציבור אשר משתמש בהם בסופו של דבר. שילוט רכבים מיוחד עבור מוניות שירות יאפשר גם את הגדלת החשיפה ואת איכות ההפצה בזכות הניידות של רכבים אלה בכל רחבי הארץ. נצלו את פתרונות השילוט החדישים ואת שיטות הייצור המהפכניות של מדבקות עבור רכבים על מנת לקדם את העסק שלכם בעלות לא גבוהה יחסית לכל שיטות הפרסום האחרות אר פועלות כיום במדיות הפרסום השונות בארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה