יום שני, 11 במרץ 2013

שמלות כלה



לקראת אירוע החתונה ההולך ומתקרב, לכל כלה יש מספר אלמנטים אשר עליה לארגן על מנת לדאוג כי ביום האירוע המראה שלה יהיה לא פחות מאשר מושלם, ושבסופו של דבר היא תרגיש באמת מלכה ויפה ביום כלולותיה. יש לציין, כי מלבד השמלה, כלה בדרך כלל משלימה את המראה שלה עם תכשיטים ואביזרים משלימים שנועדו להבליט את הסגנון הייחודי שלה. יפות ככל שלא יהיו, שמלות כלה לא יכולות לספק את המראה המושלם באמת ללא התכשיטים והאביזרים האלה. קודם כל עליכן לבחור שמלות כלה ולאחר מכן לחפש את הכפפות, זר הפרחים המושלם, העגילים וקישוטי השיער. בצורה כזאת הבחירה של שמלות קלה תשודרג ותספק למראה הסופי שלכן קסם מיוחד.
 
כיצד מתאימים שמלות כלה לא רק למבנה הגוף אלא גם לאופי
על מנת להתאים שמלות כלה גם למבנה הגוף וגם לאופי, הכי מומלץ להיעזר במי שמכיר אותך הכי טוב. אמא שלך למשל יכולה לסייע לך בכך וגם חברה טובה שמכירה אותך שנים רבות. אם את מתלבטת בין כמה שמלות כלה, תוכלי לחזור ולמדוד אותן שוב עם תכשיטים שאת אוהבת על מנת לבדוק איזו מהן מתאימה יותר לסגנון האישי שלך. העצה להשתמש דווקא בתכשיטים נולדה מכיוון שנהוג לחשוב כי תכשיטים של אישה יכולים להעיד עליה בצורה הטובה ביותר.



האם יש להתאים שמלות כלה לאיפור ולתסרוקת
ראשית, חשוב להבין כי קודם כל בוחרים שמלת כלה ואחרי זה בוחרים את התסרוקת ואת האיפור שיתאימו לצורה ולעיצוב שלה. המראה האידיאלי יתקבל רק כאשר תתאימי בין כל המרכיבים של ההופעה שלך ותפזרי אלמנטים זהים. אם נגיד יש לך פרח בשיער, שימי פרח זהה גם על פרק כף היד. אם את אוהבת פנינים, שלבי אותם בכמה מקומות.

כיצד מתאימים לשמלות כלה את התכשיטים והאקססוריז
לרוב, תכשיטיה של כלה הם לבנים או שזורים באבנים בעלי צבע נייטרלי. כלות נועזות יותר בוחרות תכשיטים צבעוניים שיבלטו מאוד על רקע השמלה הלבנה. כלות שמחפשות את המראה המפואר, יבחרו את התכשיטים בעלי האבנים הגדולות יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה