יום שני, 11 במרץ 2013

במה ישמח לעזור לכם עו"ד מקרקעין מנוסה?



תפקידו של עו"ד מקרקעין הוא בראש ובראשונה לדאוג לכל האינטרסים של הלקוחות שלו, ללוות את הלקוחות הפרטיים והעסקיים בעסקאות הנדל"ן ולייצג אותם מול כל הגורמים האחרים אשר משתתפים בעסקה כזו או אחרת בצורה הטובה ביותר שניתן. עסקאות נדל"ן על פי רוב הן עסקאות מורכבות ורחבות היקף, מה שמתבטא בדרך כלל בעלותן הפיננסית הגבוהה באופן יחסי, ועל כן הן מצריכות מעורבותו של עורך דין מקצועי אשר בקיא בחוקים ישראליים בתחום הנדל"ן. עורכי דין אשר עוסקים בתחום המקרקעין ילוו כמו את בעלי הדירות הפרטיים וכך גם את היזמים והקבלנים על סמך חוקי תמ"א 38, זאת על מנת להניב את העסקה המשתלמת ביותר לכל לקוח ולקוח.

שירותים אשר יספק לכם עו"ד מקרקעין מקצועי
עו"ד מקרקעין ישמח לסייע לכם בעסקאות פינוי ובינוי, יספק ליווי מקצועי לקבוצת רכישה, ויוודא כי עסקאות מכר של מגרשים יבוצעו על פי החוק. בעת רכישת הנכס מכונס נכסי, עו"ד מקרקעין יבצע את בדיקת החוקיות של הנכס, שתתמקד בהיסטוריה של הנכס ובתכנון העתידי שלו. אם נסכם זאת, שירותיו של עו"ד נועדו בעיקר על מנת להבטיח כי הניסיון והידע המקצועיים שלו יתורגמו לעסקאות הנדל"ן האיכותיות ביותר.


יעוץ אשר מעניק עו"ד מקרקעין
יעוץ שמעניק עו"ד מקרקעין הוא יעוץ משפטי מקיף למכרזים מסחריים ועבור ביצוע של עסקאות קומבינציה. יעוץ של עורך דין שמתמחה בתחום הנדל"ן נדרש בין השאר, על מנת לממש את כל זכויות הבניה במסגרת תמ"א 38 וחשוב לזכור כי יעוץ זה לא נועד אך ורק עבור דיון בהיבטים המשפטיים, אלא גם על מנת לעצב מסחרית וחוקית את עסקאות הנדל"ן הרווחיות ביותר .

פתרון כולל בעסקאות נדל"ן בעזרת עו"ד מקרקעיו מיומן
עורכי דין העוסקים בתחום הנדל"ן מספקים את הפתרונות הכוללים בעסקאות הנדל"ן, בין אם מדובר על ייצוג של הרוכש או של המוכר. בזכות ההיכרות העמוקה עם תחום הבניה בישראל, באפשרותו של עורך דין למנף את הפוטנציאל של כל עסקת נדל"ן על מנת שתהיה רווחית חוקית ומשתלמת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה