יום ראשון, 30 באוגוסט 2015

ספסלי עץ



ספסלי עץ לבית או לגינה

ספסלי עץ יכולים להיות פתרון מושלם לבית ולגינה והם תוספת נפלאה לכל מקום. אם אתם רוצים להוסיף אלמנט מיוחד לעיצוב אצלכם אתם יכולים למצוא שלל פתרונות ואלו יכולים להיות מעוצבים לפי הטעם שלכם. את הספסלים אפשר לשים בכניסה לבית, אפשר להניח בגינה כך שהם ישתלבו עם הטבע ואפשר אפילו לשים בתוך הבית כך שיהיו פרטיים מאד ויכניסו אלמנט עיצובי. 

ספסלי עץ לכניסה לבית

הכניסה לבית היא הפתח שיוצר את האווירה הראשונית במקום. כניסה מטופחת ונעימה תכניס אווירה נעימה לבית ולעומתה כניסה מוזנחת גורמת לאווירה שלילית. הנחת ספסל בכניסה לבית יכולה להיות גם נעימה מאד למי שאוהב לשבת בחוץ, רוצה לחלוץ נעליים וגם למי שמעוניין לשלב אלמנט עיצובי מיוחד שיוצר אווירת עיצוב כבר מהרגע הראשון שבו מגיעים לבית.

ספסלי גינה

ספסלי עץ לגינה נותנים פתרון מושלם לישיבה נינוחה בגינה. הספסלים יכולים להתאים גם לגינות גדולות וגם לגינות קטנות. העובדה שהספסלים עשויים עץ מוסיפה אלמנט עיצובי לגינה וכשאלו עשויים כהלכה ועוברים הגנה מיוחדת לעץ הם יכולים להיות חלק מהנוף לאורך שנים רבות. אפשר לשים בגינה ספסלים קטנים או גדולים בהתאם למקום ולדרישות העיצוביות האישיות.

ספסלים בתוך הבית

אם אתם מחפשים דרך להעשיר את העיצוב הביתי אתם יכולים לבחור בריהוט של ספסלי עץ לתוך הבית. הספסלים יכולים להיות מונחים בכניסה לבית באזור בו חולצים את הנעליים ולהיות שימושיים מאד (וכמובן מעוצבים) והם יכולים לשמש במקום כיסאות ישיבה בחדר האוכל או במקום הסלון שלכם. הבחירה בספסלים דורשת חשיבה עיצובית כיוון שלא כולם בוחרים לשלבם. ספסלי עץ בתוך הבית יכולים להוסיף לעיצוב שלו אם רק תסתכלו על האפשרויות השונות שאלו יכולים להביא.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה