יום ראשון, 23 באוגוסט 2015

מכירת זהב במזומן



בכל הקשור למכירה של זהב, הנטייה כיום של אזרחי ישראל היא לעשות יותר ויותר עסקאות. מכירת זהב במזומן היא דרך מצוינת וקלה להרוויח סכומי כסף מכובדים תוך מאמץ נמוך ביותר. אם כן, מדוע עד עכשיו מכירת זהב הייתה לא כל כך פופולרית? ובכן, רוב העסקאות של מכירת זהב במזומן הן מכירות של תכשיטים ישנים המכילים זהב. תכשיטים אלה הם בדרך כלל תכשיטי שעברו אלינו בירושה ואנחנו לא עושים בהם שימוש. פעם, מכירת תכשיט שעבר בירושה הייתה בגדר טאבו של ממש, וזה ממש לא היה מקובל. עם זאת, כיום אנשים מבינים שאין סיבה שלא למכור את התכשיטים. הם לא אופנתיים לכן פעמים רבות אינם שמישים. בזכות הבנה זאת, יותר אנשים עוברים להרוויח "מהצד" על ידי מכירת זהב במזומן. 

מחירי הזהב בשוק של היום

מחיר הזהב גבוה במיוחד כיום, הרבה יותר מאשר בעבר. לכן, זאת הזדמנות מצוינת לעשות עסקה רווחית במיוחד. את הזהב שקנינו להשקעה קנינו במחיר נמוך יותר מאשר המחיר שבו נמכור. בטח אם קיבלנו את התכשיט בירושה. אבל, תמיד יש מי שמאיים לפגוע ברווח שלנו בדרך לא ישרה. כמו בכל תחום, גם במכירת זהב יש להיזהר מנוכלים. מחיר הזהב מתעדכן באופן תדיר. הוא מושפע מכמות הזהב שתמכרו ומהקראט שלו. מחירון ממוצע לגרם זהב לפי קראט:
·       24 קראט – 130 ₪
·       18 קראט – 100 ₪
·       14 קראט – 70 ₪ 

מי עושה שימוש בזהב?

כפי שהבנו, לאדם הממוצע אין שימוש בזהב כיום, ופונה לשיטת מכירת זהב במזומן. יש כיום חברות העוסקות בקניית זהב, מולם נתנהל. אותן חברות מספקות זהב ליצרני תכשיטים, ולחברות של מוצרים טכנולוגיים. אם כן, מכירת זהב במזומן אפילו מסייעת למחזור חומרים בטבע!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה