יום שישי, 28 באוגוסט 2015

קורס gmat המלצות



כל מי שרוצה להגיש מועמדות לקבלה לתואר שני במנהל עסקים צריך להגיש גיליון ציונים מהתואר הראשון ואת תוצאות מבחן GMAT שהוא עבר. שכלול של שני הציונים יחד יקבע אם הוא יתקבל ללימודים הגבוהים או לא. ברור לכולם מהי המשמעות של גיליון הציונים מהתואר הראשון וברור כי חשוב מאד להגיע לציונים גבוהים במהלך התואר (לא רק כדי להגדיל את הסיכויים להתקבל לתואר שני אך גם במחשבה על העתיד האקדמי). בנוסף לציונים הגבוהים בתואר חשוב מאד להגיע לתוצאות טובות מאד גם במבחן GMAT וזו הסיבה שרבים מחפשים אחר קורס gmat המלצות.

ממה מורכב מבחן GMAT
המבחן מורכב מארבעה חלקים והוא נערך בשפה האנגלית. לכל חלק במבחן יש זמן מוקצב ואי אפשר לדלג בין החלקים בבחינה, מה שמחייב הכנה יסודית מאד.




מה לומדים בקורס
בקורס לומדים למבחן GMAT על כל המשתמע מכך. תחילה לומדים כיצד בנוי המבחן, מה מכיל כל חלק ולאיזה סגנון של שאלות יש לצפות. לאחר מכן לומדים שיטות לפתרון כל חלק בבחינה ותוך כדי גם מתרגלים שוב ושוב את השאלות תוך מתן הכוונה ופתרונות לכל אורך הדרך ממדריך מנוסה. חשוב מאד לחפש אחר קורס gmat המלצות שיכול לעזור גם בתמיכה אישית ולא רק בלימודים בכיתה.

מציאת המלצות לקורס
מי שמחפש מידע על קורס gmat המלצות יכול למצוא המלצות במקומות שונים. אפשר למצוא המלצות באינטרנט וברשתות החברתיות, אפשר לנסות לדבר עם בוגרים שכבר עברו את המבחן והתקבלו לתואר השני כדי לברר היכן הם למדו ואפשר ליצור קשר עם מעבירי הקורס ולבקש לשוחח עם בוגרים של הקורס ולקבל מהם המלצות. כמובן, כדאי תמיד לברר למה המקום מומלץ ולעמוד על היתרונות שלו מול מרכזי לימוד אחרים.

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    אני חושב שקורס GMAT הוא מאוד חשוב במיוחד למי שרוצה לעשות תואר שני במנהל עסקים.
    אני אישית למדתי קורס דיני ניירות ערך ומקצועית א ועבדתי במשך מספר שנים בתחום כיועץ פנסיוני, החלטתי שאני רוצה להתקדם והתחלתי ללמוד לקורס GMAT על מנת להתקבל לתואר שני במנהל עסקים.
    לאחר הלימודים חזרתי למקום העבודה שלי והתחלתי לעבוד בצוות הניהולי.

    השבמחק