יום שישי, 28 באוגוסט 2015

מרכזיות לעסקים בצפון



מהפכת התקשורת והטלפונים נמצאת פה כבר תקופה לא קצרה ועדיין יש עסקים שלא הבינו את החשיבות והצורך לעבור ממרכזיה טלפונית רגילה לעבודה עם מרכזיות לעסקים בצפון ובכל רחבי הארץ. צו השעה מורה כי זהו הפתרון הטוב ביותר לחיסכון כלכלי עבור כל מקום עבודה לצד התייעלות, שיפור איכות השירות והגדלת קהל הלקוחות.
למידע נוסף על מרכזיות לעסקים בצפון לחץ כאן.

תכונות מרכזייה וירטואלית
מרכזיות לעסקים בצפון ובכל מקום בארץ נועדו לשדרג את העבודה המשרדית ולייעל את מתן השירות טלפוני הידוע לעיתים בבעיותיו המרובות. המרכזייה היא וירטואלית ואיננה נוכחת פיזית במשרד, היא יושבת בתוך "ענן" בתוך רשת האינטרנט, כך אין צורך בלרוץ ולרכוש מכשור מחשוב נוסף וגם אין צורך לדעת לתקן תקלות של המכשירים. חלק מהמעלות של המרכזייה הן:

·         בלחיצת כפתור אפשר לדעת מי חייג ולא קיבל טיפול, השיחות מנותבות הלאה, מה שמבטיח שלקוח שחייג לא יישאר ללא מענה.
·         עובדים שיוצאים לחופשה, או נמצאים בבית מסיבות שונות יכולים להמשיך ולטפל בלקוחות שלהם כאילו היו במשרד.
·         מיילים שנשלחים מגיעים ישירות לתיבות הדואר האישיות של כל עובד
·         והמעלה החשובה מכולן שניתן להוציא נתונים ודו"חות על פיהם ניתן לבצע סטטיסטיקות שהן קריטיות בהבנת הלקוח ומתוך שכך לקבל החלטות לגביי המשך התייעלותו של העסק.




רכישה נכונה
מטבעם, עסקים, ארגונים ומפעלים שונים זה מזה, לכן, מרכזיות לעסקים בצפון, במרכז ובדרום מתואמות בדרך שאפשר לתכנת אותן בדיוק מרבי לאופי של העסק. ניתן להגדיר כמות שלוחות ובהתאם לצורך להוסיף או להוריד שלוחות מבלי לפגום בפעילות השוטפת של העסק. ישנם סוגים שונים של מרכזיות לעסקים בצפון ובכל רחבי הארץ והן נמכרות ע"י חברות גדולות ומוכרות, לכן ברור שכל רכישה תהיה הדבר הטוב ביותר שקרה לעסק.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה