יום רביעי, 27 באוגוסט 2014

פסנתר כנף יד שניה



בחירת פסנתר כנף יד שניה
 
רכישת פסנתר היא רכישה משמעותית ביותר עבור הקונים, הרי פסנתר אינו רהיט שמחליפים אותו מידי פעם, הוא נשאר ופעמים רבות עובר בין דורות במשפחה. רכישת פסנתר יד שניה היא משמעותית ויש לקחת בחשבון את המקום בו יהיה הפסנתר, מהיכן רוכשים אותו וכיצד לשמור עליו גם בעת ההובלה.



מיקום הפסנתר בבית

כל פסנתר חייב להיות במקום שמור בבית וברכישת פסנתר כנף יד שניה יש חשיבות גדולה אף יותר כי כמעט ולא ניתן לשנות את מיקום הפסנתר. בטרם רכישת הפסנתר מומלץ לבדוק את מידות החדר אליו הוא מיועד ולהכין את המקום כך שמובילי הפסנתר יוכלו לשים אותו בדיוק במקום הרצוי. על הפסנתר להיות ממוקם במקום מוגן, רחוק ככל הניתן מקירות חיצוניים וככלל מומלץ שלא יהיה צמוד לקיר משום צד.

היכן רוכשים פסנתר כנף יד שניה

רבים בוחרים לרכוש פסנתר כנף יד שניה ולא פסנתר חדש. אם שומרים על הפסנתרים לאורך השנים הם אינם מתקלקלים ופסנתר יד שניה יהיה זול יותר מחדש. כאשר רוכשים פסנתר כנף יד שניה חשוב להתרשם מהמקום בו הוא נרכש, לשאול מתי עבר כיוון לאחרונה (זה יכול להצביע על ההשקעה של המוכר בפסנתר) והאם נעשו בו שיפוצים לאורך השנים או האם עבר ממקום למקום. כל אלו בנוסף לצליל המופק שצריך להיות נקי, יהיו שיקול האם כדאי לרכוש את הפסנתר או לא.

הובלה

כאשר בוחרים לרכוש פסנתר מיד שניה, חשוב לדעת כיצד מובילים אותו. אם מי שמוכר את הפסנתר הוא אדם פרטי, חשוב לדעת כיצד הפסנתר יצא מהבית וכיצד יכנס למשכנו החדש. אם הפסנתר מונח בעסק, חשוב לשמוע המלצות על מובילים שיוכלו להעביר את הפסנתר במקצועיות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה