יום חמישי, 14 באוגוסט 2014

סיורים בברצלונה



העיר ברצלונה מציעה למבקרים להנות מעיר שופעת אמנות ויצירה. ישנן מספר דרכים לעשות סיורים בברצלונה, אפשר לעשות בה סיור לבד ברגל או בשימוש בתחבורה הציבורית שלה (לא מומלץ לנסוע ברכב בתוך העיר), אפשר לצאת לסיור עם מדריך אשר מכיר היטב את העיר וכמובן שכל אחד יבחר את הדרך הטובה בעיניו ושמתאימה לאופי שלו.




סיורים בברצלונה לבד
אפשר לצאת ולעשות סיורים בברצלונה לבד ללא הדרכה. אם תבחרו בדרך זו מומלץ כי תתכוננו עם מפה ותקראו מבעוד מועד על המקומות השונים שיש לראות בברצלונה. ברצלונה מציעה למבקרים לעבור בין שלל בניינים ומוזיאונים וכיוון שהיא עיר שופעת אמנות היא מושכת אליה אמנים, אוהבי אמנות ואדריכלים רבים. ללא מידע מוקדם על העיר ועבודת הכנה על הבניינים השונים ומה ניתן לראות בה, יהיה לכל מטייל הרבה יותר מאתגר להנות ממנה.

סיורים בברצלונה עם מדריך
אפשר לעשות בקלות סיורים בברצלונה עם מדריך. המדריך יכול להיות מקומי שדובר גם אנגלית או ישראלי שמעביר הדרכות בעברית. כך או אחרת, המדריך מכיר את הסביבה של העיר, מכיר כל פינה ויודע לספר אודות הבניינים השונים. סיור בברצלונה עבור אדריכלים או אוהבי אמנות יהיה מרגש במיוחד כיוון שהסיור עובר בין המבנים של גאודי והיצירות של פיקאסו. העיר עצמה מושפעת מאד מהאמנים הרבים שעברו ועבדו בה ומדריך יוכל לספר לכם הכל אודות כך.

יתרונות וחסרונות
ישנם יתרונות וחסרונות לסיור לבד או סיור עם מדריך כשהשיקול איך לבקר בברצלונה הוא שיקול אישי. מצד אחד בסיור לבד מאפשר לכם להתקדם בקצב שלכם ולראות את מה שמעניין אתכם ולאו דווקא מעניין אחרים, אך מצד שני סיור עם מדריך יאפשר לכם ללמוד עוד על העיר ולשאול כל שאלה שמעניינת אתכם. כמובן, השיקול איך לטייל בברצלונה הוא אישי וניתן לשער שתהנו ממנה כך או אחרת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה