יום חמישי, 14 באוגוסט 2014

סדנת צילום



סדנת צילום היא סדנא בה לומדים איך לשדרג את יכולות הצילום. כל אחד אשר נהנה להחזיק מצלמה ביד, אך רואה תמונות של אחרים ומרגיש עקצוץ בבטן בתקווה שגם הוא יום אחד יצלם כך, ימצא עניין רב בסדנאות צילום וכשיתאים לעצמו את הסדנא המתאימה יגלה מהר מאד כיצד טכניקות קטנות ולימוד קצר יכול לשדרג עבורו את חווית הצילום.




הבעה עצמית
סדנת צילום נועדה לאפשר לכל מי שחובב צילום או עושה זאת אפילו ברמה גבוהה, להביא את עצמו לידי ביטוי. הצילום הוא לא רק פריטים שנתפסים לתוך תמונה אלא תפיסה של רגע, של רגש והבעה עצמית. הרבה פעמים אנחנו רואים סיטואציה מרגשת ורוצים להעביר אותה הלאה, צילום מאפשר לנו לעשות זאת, אך לשם כך אנו זקוקים לכלים המתאימים ולידע כיצד להפוך את הפריטים השונים לפריים מרגש שילווה אותנו לאורך השנים.

כלים וידע
לעיתים ההבדל בין תמונה "רגילה" לתמונה מרגשת הוא הידע. סדנת צילום נותנת לכל צלם, מתחיל או מתקדם, ידע שיעזור לו להפוך כל תמונה למה שהוא רוצה להביע בה. על ידי לימוד יסודות של אור וצל, על ידי בחירה נכונה של זוויות צילום ודרך לימוד תיאורטי של יסודות אמנותיים, יכול כל אחד לשדרג את התמונות שלו עוד יותר. סדנת צילום יכולה להתאים גם לצלמים מקצועיים או כאלו שכבר מנוסים עם המצלמה, אך עליהם לבחור סדנת צילום למתקדמים.

מה שתרצו לצלם
אין זה משנה מה אתם רוצים לצלם, משנה שיהיו לכם את הכלים המתאימים לעשות זאת. כלים מתחלקים בין המצלמה עצמה (ולעיתים גם מחשב שמעבד אותה) וידע כיצד לתפוס נכון את התמונה כך שתביע את מה שאתם רוצים לצלם ובדרך שחשוב לכם להביע את המסר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה