יום חמישי, 14 באוגוסט 2014

וילת נופש בצפון



וילת נופש בצפון היא מקום אידיאלי לבלות בו בחופשה משפחתית או חופשה עם חברים. וילת נופש בצפון מעוצבת בהקפדה, מעמידה לרשות האורחים את המתקנים ברמה הגבוהה ביותר ונותנת שירות לכל אורכו של הנופש.
 
עיצוב מוקפד
לא כל וילה בצפון היא וילת נופש בצפון. על מנת שוילה רגילה תהפוך לוילת נופש היא צריכה להיבנות בהתאם או לעבור שיפוץ שיעמיד לרשות האורחים את החוויה היוקרתית הגבוהה ביותר. כאשר מעצבים וילה לנופש, חושבים על כל פרט. מעצבים את המטבח כך שישרת את האורחים השונים ויאפשר להם להנות בזמן השימוש בו. העיצוב נוגע לכל חדרי הבית כולל המקלחות, הידיות של הדלתות וכמובן שכל חדר מעוצב ברמה גבוהה מהצבע על הקיר ועד המצעים המכסים את המיטה.




מתקנים בוילה
וילת נופש בצפון מאפשרת לאורחים להנות מכל המתקנים הנמצאים בתוכה. כל וילה מציעה לאורחים מתקנים שונים כשלרוב יש ג'קוזי מפנק ובחלק ישנה גם בריכה פרטית. בין יתר המתקנים יש בוילה מטבח מאבזר ברמה גבוהה בו ניתן להכין את הארוחות האהובות עליכם בזמן שתרצו. הוילה מעמידה לרשות האורחים סלון רחב ומאובזר בנוחות, חדרי שינה יוקרתיים וחדרי רחצה מפנקים. האורחים יכולים להנות מאינטימיות מלאה בכל רחבי הוילה, לשמוע את המוזיקה האהובה עליהם, להתכנס יחד בסלון או בגינה ולחילופין להיפרד זה מזה ולפרוש לחדרים.

שירות בוילה
וילת נופש בצפון מעמידה לרשות האורחים גם שירות בכל מה שיצטרכו. ניתן להזמין ארוחת בוקר שתוגש בתיאום מראש עם האורחים, בכל שאלה ובקשה יעמדו לרשות האורחים בעלי הוילה ויתנו להם שירות כדי שהנופש שלהם יהיה הנופש המושלם כפי שחלמו עליו. עצם העובדה שמחליטים להתארח בוילה שיכולה להיות מבודדת יחסית מהסביבה אינה אומרת כי השירות לא יהיה ברמה הגבוהה ביותר שאפשר לדמיין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה