יום שבת, 2 באוגוסט 2014

סרטי תדמית



הפקת סרטי תדמית

על מנת לשווק את החברה או את העסק שלכם בצורה הכי טוב שאפשר, עליכם להפיק סרטי תדמית מקצועיים ואיכותיים. אין חולק על כך כי סרטי תדמית הם כיום הדרך הכי טוב לשווק ולקדם את עצמכם, ולכן רוב העסקים והחברות, בין אם בינוניים או קטנים, פנו לשווק את עצמם רק באמצעות סרטי תדמית ונטשו כמעט לחלוטין את אמצעי הפרסומת הרגילים. חשוב לזכור כי קיימים מספר סוגים שונים של סרטי תדמית כאלו.


סרטי תדמית לקידום מוצר מסוים

סוג אחד ושכיח מאוד של סרטי תדמית הם הסרטים שמיועדים לקדם את העסק או החברה שלכם. בסרטים אלו לרוב ניתן לראות קידום של מוצר מסוים או שירות ספציפי שהחברה או העסק מספקים. שלא כמו פרסומת רגילה שניתן לראות בטלוויזיה, סרטי תדמית מוצגים לרוב בפני קהל היעד המוגדר שבא לנסות את המוצר או השירות, בפני לקוחות פוטנציאליים, בתערוכות שונות, ובכל מקום אחר בו תוכלו להפיץ את מה שאתם משווקים.


סרטי תדמית לצורך משיכה של משקיעים

סוג נוסף של סרטי תדמית מיועד למשיכה של משקיעים וכסף לפיתוח. במקום לקדם את המוצר או השירות עבור הלקוח הפוטנציאלי, כאן אתם מקדמים אותם עבור המשקיעים בעלי ההון שאמורים להשקיע אותו לטובת פיתוח השירותים והמוצרים אותם תציגו בפניהם. בסרטי תדמית אלו כדאי להתמקד בחזון החברה או העסק, להסביר מהם היתרונות היחסיים שלכם על פני המתחרים שלכם, איך תשקיעו את הכסף ומה הצפי שלכם לגבי ההצלחה והרווחים שיתקבלו ממנו.



סרטי תדמית הסברתיים ומספקי מידע

סוג נוסף ואחרון של סרטי תדמית הם כאלו אשר מספקים ללקוח הפוטנציאלי או ללקוח החדש מידע בנוגע לדרך השימוש במוצר מסוים. סרטי תדמית אלו אינם אמורים לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר והם פונים בעיקר ללקוחות שכבר רכשו אותו ונועדו להסביר כיצד לעשות במוצר שימוש טוב ונכון. לכאורה אין המדובר בסרט תדמית אלא שבאמצעות סרטים אלו אתם יוצרים קשר אישי עם הלקוח ובכך משפרים את התדמית שלכם בפניהם ומעלים את האפשרות שיחזור לרכוש את מוצריכם.

תגובה 1:

  1. פוסט מאוד מעניין.
    אני חושב שסרטי תדמית הם מאוד חשובים לבעלי עסקים על מנת לפרסם את העסק. אני עובד כבר שנים כבעל עסק עם חברת הפקות של סרטי תדמית וסרטי מוצר. היום בעזרת האינטרנט ורשתות חברתיות יותר נגיש לפרסם סרטי תדמית.
    אני כבעל עסק כל הזמן מפרסם סרטי מוצר וסרטי תדמית דרך הפייסבוק ורשתות חברתיות ורוב הלקוחות שלי מגיעים דרך הפרסומים האלה. אני חושב שלכל בעל עסק צריך להיות חברה שאיתה הוא עובד על מנת להפיק סרטי תדמית וסרטי מוצר.

    השבמחק