יום שבת, 6 בספטמבר 2014

לימודי GMAT



אם כבר שמעתם על המושג GMAT זה ככל הנראה כיוון שאתם מתכננים להתקבל ללימודי תואר שני במנהל עסקים. מנהל עסקים כתואר שני אלו לימודים נחשקים מאד וישנם ישראלים אשר רוצים להתקדם לעבר תואר זה בארץ וישנם שמעוניינים ללמוד אותו מעבר לים. אין זה משנה אם הכוונה שלכם היא ללמוד תואר שני בתחום מנהל עסקים בארץ או בחו"ל, ככל הנראה שתזדקקו לציוני מבחן GMAT טובים וזאת בנוסף לציונים טובים בגמר התואר הראשון.




האם ניתן להתכונן למבחן GMAT?
המבחן הוא בעל מבנה קבוע (שינוי באחד מחלקיו התבצע בסוף שנת 2012 ועל כל שינוי יש הודעה) וניתן להתכונן אליו על ידי לימוד של המבנה שלו ולימוד של החומר עצמו. ההכנה למבחן מתחילה במעבר על המבנה שלו, הכרות עם התחום ולימוד למבחן על ידי אימוץ שיטות חשיבה מסוימות, ממש כמו שלומדים לקראת מבחני פסיכומטרי.

היכן ניתן ללמוד למבחן
את לימודי GMAT ניתן לבצע לבד, אך קל יותר ללמוד ממקום מנוסה שמעביר קורסים למועמדים לתואר שני שרוצים להתקבל אליו עם תוצאות מבחן טובות. לא כל מקום אשר מלמד למבחנים מלמד גם לקראת מבחני GMAT וחשוב לברר אודות המקום, מהו הניסיון שלו, מיהו צוות המורים, האם הם בעצמם ניגשו למבחן וגם כמה הם מעודכנים במבחנים הקודמים. גם סיפורי הצלחה של בוגרים יכולים להשפיע על ההחלטה היכן ללמוד למבחן כיוון שהצלחה של הבוגרים משמעותה קבלה ללימודי תואר שני.

מבחן באנגלית
המבחן הוא מבחן בינלאומי אשר מתקיים בשפה האנגלית ובין אם אתם חשים שיש לכם שליטה טובה בשפה או לא, הכנה מוקדמת תוכל לסייע לכם. גם בעלי שליטה מעולה באנגלית חשים כי ברצונם ללמוד את הטכניקות ולהכיר את המבחן לפני שהם ניגשים לבצע אותו בפועל.

2 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. תודה רבה על המידע.
    אני חושב שקורס GMAT הוא מאוד חשוב, במיוחד לאנשים אשר רוצים להתקדם לתפקיד ניהולי ולא רוצים להישאר באותו תפקיד כל החיים.
    אני סיימתי הכנה טובה למבחן מקצועית א (הכנה טובה בעזרת קורס מקצועי וספרי לימוד עצמי), ואת המבחן סיימתי בהצטיינות. התחלתי לעבוד כיועץ פנסיוני ובמהלך העבודה עשיתי קורסים נוספים על מנת להשתפר בעבודה ולהיכנס לתחומים נוספים.
    אני עכשיו רוצה להיכנס לתפקיד יותר ניהולי ונרשמתי לקורס GMAT ככרטיס כניסה לתואר שני במנהל עסקים. אני חושב שזה פחות או יותר כמו פסיכומטרי והדבר החשוב ביותר זה שיהיה לך זמן פנוי על מנת ללמוד למבחן.

    השבמחק