יום שני, 29 בספטמבר 2014

קניית שואב מרכזי



שואב מרכזי הוא חלק בלתי נפרד מהבית. השואב ממוקם בכל חלק של הבית ומתאים לכל מי שמעוניין לשמור על בית נקי תוך שימוש במינימום מאמץ בפעולת הנקיון. השואב מותקן בבית בשלבי הבניה או השיפוץ והוא מתוכנן במטרה להעניק לבני הבית חיים נקיים בנוחות מלאה. 
 
שואב מרכזי בכל פינה
השואב המרכזי משרת את בני הבית בכל חלקיו, בחדרים או בחללים המרכזיים. כל שעל בני הבית לעשות הוא להעביר לחברה את התוכניות של הבית בטרם הבניה או השיפוץ ולתת לה לשלב את המערכת בתוכניות הבית. התוכניות יועברו בטרם התחלת הבניה או השיפוץ לבעלי המקצוע כך שכולם יוכלו לעבור יחדיו כדי להעניק לבני הבית את החיים הנוחים ביותר.

נוחות מירבית
כל מי שחשוב לו לחיות בבית נקי שקל לשלב בו שואב מרכזי. השואב נותן לבני הבית נוחות מירבית בעת פעולת הנקיון. בכל אחד מחדרי או חללי הבית ישנו חיבור לשואב המרכזי וכל שיש לעשות הוא לחבר את ידית הצינור ולהפעיל את השואב. הפעולה קלה יותר משואב אבק רגיל, הצינור קל בהרבה משואב אבק רגיל והפעולה שלו עוצמתית מאד תוך השקעת מינימום מאמץ מצד מי שמנקה את הבית.

לא רק בבתים עם שטיחים
שואב מרכזי מתאים לכל בית, בין אם יש בו שטיחים או לא. השואב עוצמתי מאד והוא מנקה ביסודיות שטיחים, פרקטים או מרצפות. שלא כמו מטאטא, השואב מנקה את האבק מהמשטחים ולא רק מעביר אותו מצד לצד. נוסף לכך, ניתן לעבור עם שואב מרכזי על ספות, כורסאות ואפילו לנקות את האבק מהוילונות. השואב יעיל מאד בבתים אשר חשופים למקומות עם אבק, אך לא רק, הוא עושה עבודה מעולה בכל בית מבלי לדרוש סחיבת ציוד או הפעלת מאמץ מהדיירים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה