יום שלישי, 23 בספטמבר 2014

אבן עין החתול




זה לא עוד שם של שיר משנות השמונים, מדובר באבן חן ייחודית עד מאד אשר במרכזה יש שינוי גוון הצבע לרוחב האבן וזה משווה לה צורה הדומה מאד לעין עם אישון מאורך של חתול. עין החתול מופיעה בגוונים שונים החל מחום זהבהב עד לגוון ירקרק ובדרגות שונות של שקיפות. איכותה ועלותה של האבן נקבעת לרוב על פי גוון הצבע שלה, שקיפותה, משקלה, שלמות מרקמה וגודלה.
 
תכונות
עין החתול היא לא סתם עוד אבן חן, מייחסים לה כוחות חזקים לפרנסה טובה ולא רק. עין החתול ידועה ומפורסמת בכוחה לשפר את המצב הכלכלי, מביאה אושר ומעוררת את חושי האדם לזהות הזדמנויות להצלחה ובעצם כל אחד שיענוד אותה האבן תעצים אותו בכל תחום כולל במראה החיצוני. 

עין החתול בקבלה
אנשי קבלה רבים מאמינים מאד באבן עין החתול מכיוון שיש בה את הכוח להבליט את האור הפנימי בכל אחד מאיתנו. מעבר לכך מוזכרת האבן בספרי הקבלה כבעלת סגולה לפרנסה טובה וכל מי שיישא אותה בכיסו לא ייראה יותר עוני בחייו. האמונה הזו כל כך חזקה שהאבן הזו היא אחת מהאבנים היותר שכיחות ומפורסמות בקרב האוכלוסייה הדתית, כי הרי נרשם בספרי הקבלה שאין זה משנה כמה אדם מרוויח למחייתו אבל שתהיה ברכה כל הזמן על הבית והכסף כדי שלא יתבזבזו על הוצאות לא צפויות.

המלצות לנשיאה
את האבן אפשר לקבל כתליון על שרשרת או כשהיא מוטבעת בתוך טבעת כסף עם חריטה של פסוקים מהקבלה ואפשר גם לקבל אותה מודבקת על פיסת קלף. חשוב מאד להניחה במקום שבו רוצים שהיא תשפיע. אם הצורך הוא בפרנסה רצוי שתהיה בתוך ארנק עם כסף קטן, אם הצורך הוא לשיפור התדמית העצמית רצוי לענוד אותה כשרשרת או טבעת על הגוף.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה