יום שבת, 8 במרץ 2014

שירות הלקוחות של פלאפון באמצעות הטלפון



פלאפון שירות לקוחות טלפוני – מה זה כולל?
חברות רבות מחזיקות מחלקות שירות לקוחות טלפונית על מנת להקל על לקוחותיהן. שירות זה ניתן בחברת פלאפון כחלק בסיסי של השירות שהיא מעניקה. שירות לקוחות אמור לספק ללקוח מענה לצרכים המיידיים שלו בכל הנוגע לתקלות, שאלות בנושאי תשלומים, שינוי חבילת השירות שלו וכדומה. על מנת להעניק את השירות היעיל ביותר מעסיקות חברות אלה אנשי שירות רבים המטפלים במהלך היום כולו בכל אותם לקוחות המתקשרים באמצעות טלפון כדי לקבל את השירות. למעשה, כיום מודדים את רמת השירות של חברות הטלפון הסלולאריות על ידי פרמטר זה יותר מכל פרמטר אחר. כלומר: בנוסף למחיר שמקבל הלקוח בעד השירותים שהוא מעוניין בהם וליכולות הטכניות של חברות אלה, הן נמדדות גם (ואולי בעיקר) בתחום שירות הלקוחות.

שירות לקוחות באמצעות טלפון – לב השירות
החברות הסלולאריות מודעות לכך כי רמת שירות הלקוחות שלהן הוא שיקבע בסופו של דבר האם הלקוח ימשיך לצרוך את השירות שלהן או שיחליט לעזוב ולעבור לחברה אחרת. שירות הלקוחות של פלאפון בטלפון הוא לב השירות של חברה זו והיא מודעת לעובדה זו ומשפרת שירות זה כל הזמן.

מה כולל שירות הלקוחות הטלפוני של פלאפון?
פלאפון שירות לקוחות טלפון מתחיל ברכישת חבילת השירות שהלקוח מעוניין בו על ידי פתיחת כרטיס לקוח וקבלת כל הפרטים של הלקוח כולל אמצעי התשלום לרכישת השירותים וכדומה. לאחר שהלקוח הופך למקבל שירות הוא יכול להיעזר בשירות הלקוחות לצרכים הבאים:
·         התעדכנות במבצעים ובחבילות חדשות של החברה
·         אפשרות לשינוי חבילת הבסיס שלו
·         קבלת עזרה בבעיות טכניות מסוגים שונים
·         שאלות ותשובות בכל הנודע לחשבון שלו
·         התעדכנות לגבי ניצול החבילה שלו
·         אפשרות להתנתקות משירותי החברה
·         ועוד


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה