יום שבת, 15 במרץ 2014

מקלחונים



החשיבות של זכוכית בבחירת מקלחונים
כאשר אתם מעוניינים לבחור מקלחונים עבור הבית שלכם, חשוב מאד לשים לב למרכיב המרכזי שלהם. המרכיב שבעצם מרכיב את המקלחונים, אלו כמובן דלתות הזכוכית אשר מרכיבות את המקלחון ותוחמות אותו. אם בעבר, המקלחות השונות היו אך ורק עם וילון מפלסטיק, שהיה נדבק לגוף ומפריע לנו, הרי שהמקלחונים כיום מתוכננים בצורה שונה לחלוטין. התפקיד של הזכוכית הוא קריטי משום שהוא גם נותן לנו בידוד איכותי, גם פרטיות מלאה, ואף מאפשרת לנו להתקלח בבטיחות. איך כל זה מתאפשר?

קצת על תכנון הדלתות והקירות מזכוכית
כאשר אתם בוחרים מקלחונים, יש שים לב קודם כל לסוג הזכוכית שממנה מכינים את הדלתות והקירות למקלחון שלכם. הזכוכית חייבת להיות זכוכית שלא נשברת, נשרטת או נסדקת. מדוע הדבר חשוב? מפני שבמקרה שבו בטעות החלקתם במקצת בתוך המקלחון, הזכוכית תישאר שלמה לגמרי, וכך לא תהיה סכנה לרסיסים או שברים שיפגעו בכם. 



מעבר לכך, בבואכם לבחור מקלחונים, חשוב לשים לב גם למנגנון הסגירה של הדלתות מזכוכית. הזכוכית עצמה מהווה מבודד איכותי מאד, כך שלא נחוש בקור שיש מחוץ למקלחון. עם זאת, חשוב מאד לראות שבין דלתות הזכוכית יש נעילה מגנטית וחומר איטום. כך, המים לא יכולים לצאת החוצה, והאוויר הקר לא נכנס פנימה, ואתם יכולים להתקלח בנינוחות.

ומה עם עיצוב הזכוכית?
כמובן שמרכיב נוסף שנשם לב אליו בבחירת מקלחונים, הוא העיצוב של הזכוכית. אפשר לבחור כיום מקלחונים בעיצובים משתנים. אם תרצו - הזכוכית יכולה להיות שקופה לגמרי, אטומה למחצה, ואף אטומה לחלוטין. ניתן לבחור דלתות וקירות מזכוכית למקלחון שיהיו עם עיטורים שונים ועם דוגמאות בתבליטים שונים על הזכוכית. הדבר מאפשר לכם כמובן לעצב את המקלחון באופן אישי, וליהנות מחוויית רחצה מהנה מכל בחינה שהיא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה