יום שבת, 15 במרץ 2014

טיולים מאורגנים ליפן



תיאום טיולים מאורגנים ליפן
יפן נחשבת מדינה יקרה יחסית לטיול אולם היא מפצה על כך בהמון עניין ועושר תרבותי. מעבר לכך, כיום ניתן לתאם טיולים מאורגנים ליפן וליהנות מכל מה שיש לה להציע במחיר משתלם ואטרקטיבי. טיולים מאורגנים ליפן מתחילים בדרך כלל בטוקיו וכוללים ביקור בערים מרכזיות כגון יוקוהומה, אוסקה וקיוטו. המשטר ביפן הוא מונרכיה חוקתית, מה שמאפשר למבקרים לטעום מתרבות שונה לחלוטין מזו המוכרת באירופה או ארצות הברית. האוכלוסיה של יפן מונה נכון להיות מעל 127 מיליון נפש ושטחה של המדינה מגיע עד 377,835 קמ"ר. 

תיאום טיולים מאורגנים מתבצע על פי דרישות והעדפות אישיות של המבקרים. המטרה של הטיולים היא לחשוף בפני המבקרים כמה שיותר ממה שיש ליפן להציע, באופן היעיל והנוח ביותר. בנוסף, באמצעות טיולים מאורגנים ליפן ניתן להתגבר על תנאי האקלים הממוזג של האיזור. בצפון יפן נוטות הטמפרטורות לצנוח, בעוד בדרום שורר אקלים תת טרופי. בסוף יוני ובתחילת יולי מתחילה עונת המונסון, בה חזית גשם עונתית נמצאת תדיר מעל יפן. 



שפה, דתות ומטבע
השפה היפנית תורמת גם היא לשכיחות של טיולים מאורגנים ליפן. במילים אחרות, מבקרים המעוניינים ליהנות ביפן לא יכולים להרשות לעצמם להגיע ללא מדריך מנוסה. קשה להסתדר עם היפנית באנגלית ויש רק מעט מאוד מקומיים הדוברים שפות זרות. לפיכך, טיולים מאורגנים מספקים את הפלטפורמה הנוחה והאידיאלית עבור המבקרים. 

היבט מעניין אחר של טיולים מאורגנים ליפן הוא בדתות השונות המעורבות במדינה. במהלך הטיול מקבלים המבקרים הזדמנות לראות מקרוב את חברי דת השינטו, הבודהיזם והנצרות. יחד עם זאת, הקהילה היהודית ביפן מצומצמת ורובה מתרכזת בעיקר טוקיו. המטבע ביפן הוא ין והפרש השעות הוא 7+ ללא שעון קיץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה