יום שבת, 15 במרץ 2014

מקלחון חזית



יתרונותיו של מקלחון חזית
מקלחון חזית הוא מקלחון בעל שתי דלתות הנפתחות כלפי פנים וכלפי חוץ ומוחזקות על ציר ניקל בדגם QF2. כמו כן, ישנם מקלחונים עם דלתות הזזה או עם דלת אחת קבועה ודלת אחת נפתחת. מקלחון זה אטום לכניסת מים ולכלוך והוא נחשב ליוקרתי. למקלחון זה ניתן להוסיף אביזרים נוספים כמו: ידיות מעוצבות, סף נגד מים, מגבים לאיטום מלא וזכוכיות בדוגמאות שונות לפי התאמה אישית. אחד היתרונות הבולטים של מקלחון חזית הוא מנגנון הצירים הייחודיים שעולה ויורד ובכך יוצר איטום מושלם מפני נזילות מים וכמו כן מאפשר סגירה רכה של הדלתות.

הרכב הזכוכית של מקלחון חזית
מקלחון חזית מורכב מזכוכית עבה וחסומה של 6-8 מילימטר עם תו תקן בצבעים שונים: שקוף, לבן ועם דוגמאות שונות. אפשר גם לשלב בה הדפסות דיגיטליות לפי התאמה אישית. כמו כן, ישנם מקלחונים עם חריטת CNC, כלומר, גלגלוני המקלחון מוטבעים בתוך הזכוכית. בכל אופן, המידה של מקלחון חזית חייבת להיות מותאמת לגודל חדר האמבטיה ולמקום המוקצה למקלחון.



התאמת מקלחון חזית לחדר האמבטיה
מקלחון חזית חייב להיות מותאם לחדר האמבטיה תוך ניצול של המקום ונוחות המאפשרת את פתיחת הדלתות והתזוזה בחדר האמבטיה. יש להשאיר מקום גם לארון מגבות או מקום אחסון וזאת באמצעות לקיחת מידות מדויקות לפני התקנתו. חברה אמינה המספקת מקלחוני חזית או מקלחונים אחרים, תעניק שירות לבית הלקוח ותשלח מודד טרם הזמנת המקלחון.

הצעת מחיר למקלחון חזית
לאחר לקיחת מידות מדויקות של המקלחון, ישלחו מהחברה הצעת מחיר לגבי דגמים שונים של מקלחונים. במידה ומעוניינים לרכוש מהחברה יש להגיע ולבחור את הדגם והצבע הרצוי או להזמין מקלחון חזית לפי טעם אישי.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה