יום שני, 30 בספטמבר 2013

נומרולוגיה



ניצול הפוטנציאל שלנו

פעמים רבות, אדם מרגיש תקיעות בחייו, כלומר חש שאינו מצליח למקסם את הפוטנציאל שלו ולהצליח באמת – זה יכול להיות מבחינה זוגית, משפחתית, קריירה וכו'. ייתכן שמדובר בעין הרע שמעכבת את האדם, אך אם לא זה העניין – כנראה שהמזל נחסם בגלל בחירות לא נכונות. על פי המיסטיקה, בפרט נומרולוגיה, לכל אדם יש ייעוד מסוים על פני כדור הארץ ולפיו הוא צריך ללכת. במידה ובוחר בדרך אחרת, עלולים להיווצר בלבול, עיכוב, תקיעות, חוסר זרימה. כיצד מאתרים את אותן בחירות מוטעות? באמצעות נומרולוגיה. נומרולוגיה בוחנת את תאריך הלידה, בצירוף שמות פרטיים ושמות משפחה, מאפשרת לזהות את אותן נקודות שלא באו לידי מימוש בחיים. 


כיצד מאבחנים ייעוד?

כאמור, ייעוד הינו מימוש עצמי, יעד הטבוע בנפשו של האדם עם היוולדו ואליו הוא צריך לשאוף. בכדי לגלות את אותו ייעוד ולקבל הכוונה, יש לגשת אל נומרולוג ולבקש אותו לחשב את מספר הייעוד. מספר זה יגלה לכם מהם התפקידים שיתאימו לכם ביותר, מה שיכול לעזור במיוחד בשעה שאתם מתלבטים איזה מקצוע ללמוד, או מרגישים תקיעות תעסוקתית. אם אדם חשב למשל שייעודו הוא להגיע למקום של סמכות, כסף וכוח, אך חש ריקנות מבפנים, ייתכן מאד שהייעוד שלו הוא בכלל טיפול הוליסטי, או חינוך,  או אם אדם מסוים מרגיש שהוא לא מצליח להגשים את עצמו בארץ, יש סיכוי גבוה שייעודו נמצא בחו"ל. 



התאמה זוגית

אחד השימושים הנפוצים ביותר בנומרולוגיה הוא התאמה זוגית. אנחנו שומעים לא מעט על בני זוג שההתחלה שלהם הייתה מבטיחה, אך חודשים ספורים לאחר החתונה התגרשו. ומדוע זה קורה? על פני השטח ההתאמה נראתה טובה, אך אם היו מבקרים לפני החתונה אצל נומרולוג היו מגלים את השיבושים שעלולים להתרחש ולהביא לפירוד. באמצעות נומרולוגיה, המשתמשת בגימטריה ככלי ניתוח, ניתן לנתח שמות ולראות אלו תכונות המספרים מייצגים. כך מגלים מה חשוב לכל אחד מבני הזוג – האם אלה דוגלים בחופש או מסגרות, האם ותרנים או עקשנים, ולצפות התנגשויות כאלה ואחרות. נומרולוג בעל ידע וניסיון, ידע לאמוד את סיכויי ההצלחה של הקשר וימנע מפחי נפש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה