יום שלישי, 1 באוקטובר 2013

אסטרולוגיה שבועית



למה משמשת אסטרולוגיה?

אסטורלוגיה הוא שמה של התורה המתמחה בניתוח גרמי השמים כחלק מהבנת אופיו, תכונותיו ועתידו של האדם. משחר ההיסטוריה, בני האדם היו מרותקים לכוכבים וסגדו לשמש, לירח ולכוכבי הלכת השונים. לכן, התורה האסטרולוגית חילחלה לתרבויות רבות בינהן זו של שבטי המאיה, הבבלים העתיקים והגיעה לשיאה בתרבות יוון של המאה הרביעית לפני הספירה. בכדי לבצע ניתוח אסטרולוגי, יש צורך במידע כגון תאריך הלידה, שם האדם ומיקומי גרמי השמים השונים. חשוב להבין שכל מזל הוא בעל תכונות המאפיינות אותו והוא מגיב אחרת לתנועתם של גרמי השמים השונים.

 
כיצד למצוא אסטרולוג מקצועי?

ניתן למצוא בכל מגזין הורסקופ יומי, שבועי וחודשי ובכל זאת למצוא תחזית אסטרולוגית. אך למצוא אסטרולוג אשר ניתן לסמוך עליו ולהיוועץ בו היא משימה לא פשוטה. לכן, מומלץ לפנות למומחים בתחום האסטרולוגיה באתרים כגון מיסטיקנים און ליין. לרוב, אתרים אלו מכילים מאגר גדול של אסטרולוגים אשר יכולים לתת מענה ויעוץ מקצועי בתחום אסטרולוגיה שבועית. באתרים כגון מיסטקנים און ליין, אפשר לראות המלצות גולשים לגביי אסטרולוגים ולדעת בצורה אמיתית  למי כדאי לפנות.



באילו בעיות מומלץ לפנות לאסטרולוגים?

כאמור, תחזית אסטרולוגית עוסקת הן בחיזוי העתיד והן בהבנת נבכי נפשו של האדם. באתר מיסטיקנים און ליין מדווחים שאף על פי כן רוב הפונים לאתר לייעוץ מבקשים עזרה דווקא בתחום הרומנטי. בין אם מדובר בבדיקת התאמה עם בת או זוג זוג קיימים או שמא ברצון לברר מתי תגיע האהבה. בנוסף, באתר ממליצים לפנות לאסטרולוגים גם בכדי לקבל תמונה מלאה יותר של תכונות אופי והכוונה במציאת תחום לימודים וקריירה מתאימים.    

 
כיצד פועל הייעוץ באמצעות האתר מיסטיקנים און ליין?

תחילה כאשר נכנסים לאתר מיסטיקנים און ליין, יש להקליד את השם, ותאריך הלידה. לאחר מכן, יש להתקשר לאסטרולוג בו אתם מעוניינים ומשם הוא ימשיך את הייעוץ. כחלק מהטיפול הוא יבצע מפה של אסטרולוגיה שבועית, חודשית או שנתית בהתאם לבקשת הפונה ויסייע לו בכל שאלה. הפנייה לאתר שכזה, מעניקה מענה מיידי, און ליין, לכל בעיה ולכן עשויה להיות יעילה יותר מאשר ההמתנה המייגעת לאסטרולוג אחר. המתנה זו קשה במיוחד כאשר ישנה סוגייה בוערת בה מעוניינים לקבל מענה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה