יום רביעי, 9 באוקטובר 2013

פרגולות



משדרגים את המתחם עם פרגולות

כאשר אתם מתקינים פרגולות במתחם שלכם, הרי שתוך רגע, אתם משדרגים את האיכות שלו ללא כל צל של ספק. בין אם מדובר על התקנה של פרגולות בחצר של בית פרטי  כל שהוא כזה או אחר - וכך בעתיד תוכלו למכור אותו במחיר גבוה יותר ללא כל עוררין, ובין אם אתם מפעילים מתחם נופש מסוים, כאשר הצבה של פרגולות תאפשר לנופשים ליהנות מצל מתאים, וגם מפינות ישיבה נעימות ביותר מן הסתם. יחד עם זאת, כדי שתדעו כי הפרגולות באמת משפרות את טיב האיכות של המתחם, חשוב מאד להבין אילו מן הפרגולות נחשבות איכותיות במיוחד, ואיך אפשר לאזן זאת עם התקציב שלכם הלכה למעשה.



הפרגולות מעץ מנצחות ללא כל עוררין

ככלל, ניתן לציין שני סוגים של פרגולות אשר מוצעות כיום בשוק הפרגולות של מדינת ישראל - אלו שעשויות מעץ, ואלו שעשויות מאלומיניום. כיום, לא מעט אנשים בוחרים להתקין פרגולות מאלומיניום, בעיקר משיקולי תקציב ונוחות. האלומיניום לא דורש טיפול מיוחד במינו, וכמו כן עלותו נמוכה יותר. יחד עם זאת, במידה ואתם מעוניינים בפרגולות אשר ייחשבו איכותיות יותר ויתרמו לאיכות החיים במתחם - הרי שהפרגולות מעץ נחשבות עדיפות. הסיבה לכך היא המראה המיוחד של העץ - שמקנה מראה טבעי ונעים למתחם, ותורם לו רבות. עם זאת, אין להבין מכך שחייבים בהכרח להתקין פרגולות מעץ. כיום, אפשר לעשות באלומיניום שפע של שינויים, ובין השאר לצבוע אותו בגוונים, שיגרמו לו להיראות כאילו מדובר על פרגולות מעץ. כך, אתם שומרים על המראה הטבעי והנעים, ועדיין נהנים ממחירים נוחים.

מה מתאים לכם?

מעבר לכך, כאשר אתם מעוניינים להתקין פרגולות איכותיות, יש לשים לב גם לצורה שלהן. יש אפשרות להתקין פרגולות שיספקו צל מוחלט, ויש כאלו שיכללו חורים מסוימים, בכדי לספק חדירה מסוימת של קרני השמש, בפרט בחודשי הקיץ בהם מצד אחד מחפשים צל, אך לא רוצים להיות בסביבה חשוכה. גם העיצוב של הפרגולות כמובן, משפיע על המחיר שלהן, ועל התרומה שלהן לסביבת המתחם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה