יום ראשון, 6 באוקטובר 2013

פאונדרס



מהם הקריטריונים של פאונדרס להשקעה במדינות השונות?
לחברת פאונדרס, יש מספר קריטריונים שלפיהם היא בוחנת את המדינות שבהן היא תבחר להשקיע בנכסים שונים, באמצעות הכסף של המשקיעים שלה. חשוב מאד להבין, שבחברת פאונדרס מתייחסים בכובד ראש לאחריות ולאמון אשר המשקיעים של החברה מעניקים לה. אחרי הכל, חברת פאונדרס צריכה לבחור היטב את המדינות שבהן היא תשקיע, שכן רק כך היא תוכל להביט למשקיעים שלה את התשואה המתאימה. לכן, יש כמה בדיקות אשר פאונדרס מבצעת תמיד מבעוד מועד, כאשר היא בוחנת את המדינות. חשוב מאד לציין שלא כל מדינה גם עוברת את הבדיקות הללו בהצלחה, ופאונדרס כבר ויתרה בעבר על הרעיון להשקעה בכמה מדינות שונות, שנמצאו בעייתיות.



אז איך מקבלים את ההחלטה?
ראשית, בוחנים בתוך פאונדרס את המדיניות הממשלתית במדינות השונות, ביחס לכניסה של משקיעים זרים. לא כל מדינה מקבלת בהכרח בזרועות פתוחות את כניסתם של משקיעים זרים. יש מדינות אשר רוו מכך, ויש מדינות שגם מטילות מיסוי גבוה במיוחד לאנשים מבחוץ - וכמובן ששם פאונדרס תעדיף שלא להשקיע. זאת לעומת מדינות שבהן המדיניות הממשלתית היא דווקא לעודד השקעות זרות כמה שיותר.
כמו כן, בוחנת פאונדרס האם המדיניות הממשלתית הזוהיא משהו אשר מקובע היטב בשורש של המדינה. יש מדינות שבהן מדיניות כלכלית יכולה להשתנות כל שלוש שנים. לעומת זאת, יש מדינות שבהן גם אם ממשלות יתחלפו - ברור שימשיכו לעודד את כניסתם של משקיעים זרים, ולמדינות הללו מעדיפה פאונדרס להיכנס ולהשקיע בפרויקטים השונים.

הבדיקה היא עבורכם
בשורה התחתונה, חשוב מאד להבין כי הבדיקות הרבות שאותן עורכת פאונדרס נועדו אך ורק עבורכם המשקיעים הפוטנציאליים של החברה. אתם כמובן יכולים ליהנות מהמידע שפאונדרס אספה עבורכם, לבחון בעצמכם את המדינות ואת הנכסים בתוכן, וכך לבחור היכן להשקיע את הכסף שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה