יום ראשון, 29 בספטמבר 2013

דנה תדמור



דנה תדמור מכוונת לנכסים אטרקטיביים
אין זה סוד כי מילת המפתח בכל מה שנוגע להשקעות נדל"ן היא אטרקטיביות. נכס אשר לא אטרקטיבי - הוא נכס אשר מן הסתם לא קונים אותו ולא שוכרים אותו. על כן, חברת אקסיום להשקעות נדל"ן בארץ ובחו"ל, בניהולה של דנה תדמור, בודקת לפני הכל את האטרקטיביות של הנכסים אשר היא רוכשת, עבור המשקיעים בחברה. דנה תדמור מסבירה, כי הכסף אשר נמסר מן המשקיעים, חייב להיות מנותב לטובת נדל"ן אשר בסופו של דבר יהיה אטרקטיבי לגורמים החזקים ביותר בשוק - שכן זו בעצם הדרך הבסיסית והטובה ביותר להבטיח בחזרה תשואה למשקיעים.

איך מזהים אטרקטיביות?
כל זה טוב ויפה, ומעטים הם האנשים אשר לא ירצו להשקיע בנכס אטרקטיבי כזה או אחר מטבע הדברים. אולם, איך הצוות המקצועי בניהולה של דנה תדמור יכול בכלל לזהות כי אכן מדובר על נכס אטרקטיבי אשר בעצם מוטב להשקיע בו? הצוות עורך בדיקות מקיפות בנוגע לנכסים השונים. קודם כל מסבירה דנה תדמור, בודקים את הסביבה אשר בה הנכס ממוקם. האם מדובר על אזור אשר עובר פיתוח כלכלי? האם מדובר על אזור שיש לו ביקוש קשיח לאורך שנים רבות? האם מדבור על אזור שהחל להתפתח רק בשנים האחרונות? מעבר לכך, בוחנים דנה תדמור והצוות המקצועי של אקסיום גם את ההתעניינות של שוכרים שנחשבים אמינים בנכס המדובר. לא מספיק שיהיה ביקוש כללי, שכן באקסיום מעדיפים לעבוד מול שוכרים שמייצגים חברות עם דירוג אשראי גבוה, שכן הדבר מבטיח את התשואה הגבוהה לאורך זמן - ולכן בוחנים את התאמת הנכס באופן ספציפי לשוכרים הללו.



הכל חוזר אליכם
בסופו של דבר, הבדיקה המקיפה של דנה תדמור וצוותה נועד אך ורק עבורכם. בכך שאקסיום בוחנים בשבע עיניים כל נכס, ובודקים את רמת האטרקטיביות שלו - ההשקעה שלכם תהיה הרבה יותר בטוחה, ותובטח לכם תשואה איכותית במשך שנים ארוכות. מדובר על חברה מקצועית ואחראית, אשר מבצעת עבורכם את כל הבדיקות הדרושות – ואף ממליצה לכם על נכסים שמתאימים למצבכם הפיננסי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה