יום שני, 16 בספטמבר 2013

תקשור רוחני



תחומים במיסטיקה

אנשים רבים מתייעצים עם מיסטיקנים. יש מביניהם שמעדיפים את התורות המדויקות של המספרים וההוכחות החותכות כמו נומרולוגיה ואסטרולוגיה, אך רבים אף לא מבינים את הצורך שבתורות רוחניות כמו התקשור. גם מבין המאמינים במיסטיקה, יש שמטילים ספק באמיתות התקשור. הנה כמה דברים על תקשור, שיעזרו להפיג את הערפל.

 

למה מתקשרים?

כמו בכל תחום אחר במיסטיקה, תקשור רוחני הוא מדריך לחיים ומסייע בקבלת החלטות, מגלה סודות על העבר והעתיד, בעיקר על חיי השואל. ביכולתו של התקשור לשנות דברים במציאות היומיומית ולהביא ברכה רבה. היתרון המשמעותי שיש בתקשור הוא דוקא במסתורין שלו: מבחר הדמויות איתן ניתן לתקשר הוא רב מאד, בכל יום ובכל שעה ניתן לקבל אותות וקולות רבים מספור. הקשר עם הישויות והאנרגיות הוא בלתי אמצעי, בשונה מתורות אחרות בהן האפשרות לקבל מסרים תלויה אך ורק בגורמים מתווכים, כמו למשל מספרים. ההעדפה לתחום זה או אחר במיסטיקה היא למעשה אינדיבידואלית ויכולה להיות תלויה גם בתקופות משתנות בחיים.

 


למה לא לפנות לתחומים אחרים במיסטיקה?

אין מניעה מפנייה למיסטיקנים שונים, אך ברגע שנוצר קשר עם מיסטיקן, רצוי להישאר איתו באופן רציף. ניתן כמובן להיות בקשר בו זמנית עם כמה מיסטיקנים ומכמה תחומים, אך אין צורך להרבות בכך מאד. המיסטיקה פועלת בצורה המקסימלית בכל אחד מתחומיה, אין לחשוש מכך שמיסטיקן זה או אחר יפספס פרט חשוב על חייו של השואל. כל אחד מתחומי המיסטיקה הוא חיובי ומועיל, השאלה היא רק לגבי ההעדפה האישית של כל אחד.

 

האם יכול להיגרם נזק מתקשור?

תקשור הוא תחום בטוח ביותר, בתנאי שיודעים כיצד לעשות זאת. לכן, חשוב קודם כל ללמוד איך לעשות את זה נכון רק ממומחים שמעבירים קורסים, או שכתבו ספרים על תקשור. קורה לפעמים ששומעים קולות שבאים מכוחות שליליים, המייעצים לעשות דברים מזיקים או מסוכנים. במקרים כאלה לא יהיה קשה לפספס את מקור הקול ולאבחן אותו כשלילי ויועץ רע. יש להתרחק מציות לקולות אלה כמו מאש! כל מטרתם היא להרוס ולקלקל, הדרך הנכונה ביותר להתייחס אליהם היא להתעלם ולתרגל הקשבה לקולות החיוביים הרבים שמסתובבים בעולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה