יום חמישי, 26 בספטמבר 2013

אקסיום



מדוע אקסיום פונה לשוק המסחרי?
אין זה סוד כי השקעה נבונה בנדל"ן בחו"ל היא השקעה כזו אשר נעשית בצורה מקצועית ביותר בעזרת חברה אשר זה הבסיס של עבודתה בסופו של דבר, וכך ניתן למנף ולמקסם את הרווחים. האמת היא בהקשר לכך, כי מי שבחן היטב את ההשקעות של חברת אקסיום, שם בוודאי לב כי פעמים רבות, מעדיפים בחברה להשקיע בנדל"ן מסחרי, ולא בנדל"ן פרטי. אמנם יש לאקסיום גם השקעות נדל"ן בשוק הפרטי כיום (כמו למשל פרויקט של דירות יוקרה בווייטנאם) אך ככלל - הכיוון הוא לנדל"ן המסחרי בצורה בולטת ביותר. אז מדוע אקסיום מעדיפה לפנות לנדל"ן המסחרי - וזאת למרות שהוא יקר יותר, דורש עבודה ביורוקרטית מורכבת יותר, וגם הכירות עם עולם העסקים בתוך מדינות זרות? יש לכך מספר סיבות טובות, כפי שנראה להלן.



כל הסיבות לפנות לשוק העסקי כיום
ראשית, חשוב להבין שחברת אקסיום מפנה את מאמציה לשוק העסקי הוא קודם כל משום ששם היא נחוצה - השקעה בנדל"ן פרטי רגיל היא פשוטה יותר - ואנשים רבים אף רוצים ומעדיפים לעשות זאת ללא תיווך. אקסיום נכנסת למשבצת של התיווך, כשהיא זיהתה צורך של לא מעט אנשים לקבל תשואה גבוהה על ההשקעות שלהם. וכאן נכנסים בדיוק לסיבה השנייה שבגינה אקסיום משקיעה בנדל"ן עסקי ומסחרי - מדובר על נדל"ן שאמנם דורש סכומים גבוהים יותר, אך התשואה שלו היא גם גבוהה יותר. דמי השכירות עבור נדל"ן מסחרי הם גבוהים במיוחד. מעבר לכך, האנשים ששוכרים נדל"ן מסחרי דרך אקסיום, הם לרוב אנשים שמייצגים עסקים גדולים, עם דירוג אשראי גבוה למדי, ויכולת החזר קבועה לאורך זמן - ומכאן שההשקעה בנדל"ן עסקי מוכיחה את עצמה ככדאית.

ולמי זה יכול להתאים הלכה למעשה?
בעבר, הייתה רווחת הדעה כי מי שרוצה להשקיע בנדל"ן עסקי צריך לגייס סכומים עצומים - ובעצם להיות מיליונר. כיום, אקסיום מציעה מודל אחר. אתם נכנסים כמשקיעים שותפים בנדל"ן, תמורת סכומים של מאות אלפי שקלים בודדים, שניתן גם לפרוס למספר פרויקטים שונים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה